آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی کرونا

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون اجتماعی پلیس هدایت و رانندگی ناجا آخرین شرایط اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه کرونا را تشریح کرد.

آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی کرونا

سرهنگ عین الله جهانی در تبادل نظر با ایسنا با اشاره به شرایط دوباره شیوع کرونا در کشور و محدودیت های ترافیکی اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آنچه که پلیس هدایت و رانندگی اجرا می نماید، مصوبات ستادملی مقابله با کرونا است. به همین دلیل هم منع تردد شبانه همچنان از ساعت 22 در معابر تمام شهر های کشور اعم از شهر های دارای شرایط قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا شده و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همانطور که بار ها گفته شده است، خودرو های غیرمجازی که اقدام به تردد در این ساعات نمایند از سوی دوربین ها و بعلاوه ماموران پلیس هدایت و رانندگی جریمه خواهند شد. بعلاوه آن دسته از افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود نمایند، علاوه بر جریمه و اعمال قانون مرتکب جرم هم شده و از این رو به دادسرا معرفی خواهند شد.

جهانی درباره محدودیت سفر های بین شهری هم گفت: با توجه به تغییر رنگ شهرها، تعداد شهر های دارای محدودیت هم تغییر نموده، اما در اصل اجرای این طرح تغییری ایجاد نشده است؛ بنابراین خروج پلاک های بومی از شهر های دارای شرایط قرمز و نارنجی ممنوع بوده و مشمول جریمه است. بعلاوه ورود پلاک های غیربومی به شهر های دارای شرایط قرمز و نارنجی هم ممنوع است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اضافه نمود: پلیس نسبت به اعمال قانون و جریمه این دسته از خودرو ها هم اقدام خواهد نمود.

وی در انتها به مردم توصیه کرد که در شرایط شیوع دوباره کرونا در کشور از حضور در عرصه های عمومی تا حد امکان پرهیز نموده و به هیچ اسم به سفر های غیرضروری نروند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 34672

به "آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید