آزادکاران مدعی باید خود را در اوزان المپیکی اثبات کنند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی طی روزهای 18 تا 20 دی ماه در کرمانشاه برگزار می شود و این در حالیست که برخی از آزادکاران نامدار شرکت کننده در این تورنمنت، سودای قهرمانی و رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک 2020 توکیو را در سر دارند.

آزادکاران مدعی باید خود را در اوزان المپیکی اثبات کنند

اما کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نظر دیگری دارد و معتقد است ملاک اصلی آنها برای انتخاب ملی پوشان، تنها به کسب عنوان قهرمانی در جام تختی خلاصه نمی شود و مدعیان باید حتما در اوزان المپیک خودشان را به کادر فنی اثبات کنند. این بدان معناست که برخی از آزادکاران باید تغییر وزن داده و در یکی از اوزان ششگانه المپیکی در جام تختی حضور یابند.

البته تغییر وزن هم به سادگی صورت نخواهد گرفت و هر آزادکاری که قصد تغییر وزن و حضور در اوزان المپیکی را دارد باید ابتدا از طریق هیات کشتی استان خود اقدام کرده و سپس درخواست او از سوی کادر فن مورد تایید قرار گیرد.

بدین ترتیب مدعیان جام تختی نباید تنها به حضور و کسب موفقیت در جام تختی بسنده کرده و تا پیش از حضور در این تورنمنت بین المللی، باید تکلیف خود را برای تغییر وزن و مصاف در اوزان المپیکی روشن کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11866

به "آزادکاران مدعی باید خود را در اوزان المپیکی اثبات کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران مدعی باید خود را در اوزان المپیکی اثبات کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید