آمریکا، برایان هوک: دیگر چیزی از برجام نمانده است، به انگلیس به خاطر تحریم حزب الله تبریک می گویم

به گزارش مجله سلو بلاگ، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران خاطرنشان کرد دیگر چیزی از برجام باقی نمانده است که کسی بخواهد برای حفظش کوشش کند.

آمریکا، برایان هوک: دیگر چیزی از برجام نمانده است، به انگلیس به خاطر تحریم حزب الله تبریک می گویم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برایان هوک مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا روز آدینه در یک نشست خبری با متهم کردن ایران به تقض تعهداتش در برجام، ادعا کرد که دیگر چیزی از برجام باقی نمانده است.

برایان هوک در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره ادعای اروپایی ها مبنی بر اینکه همچنان برای حفظ برجام کوشش می نمایند، با متهم کردن ایران و بدون اشاره به اقدامات مخرب آمریکا برای نابود کردن برجام مدعی شد: ایران تا به امروز پنج بار تعهدات خود در برجام را زیر پا گذاشته است و دیگر چیزی از برجام باقی نمانده است که اروپایی ها بخواهند برای حفظ آن کوشش نمایند.

وی در ادامه اظهارات خود علیه ایران ادعا کرد: ایران از برجام تنها برای گسترش فعالیت های خود در منطقه استفاده می کرد و برجام منابع اقتصادی لازم برای این کار را در اختیار ایران قرار داد.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در ادامه گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران بسیار مؤثر بوده و ما تا زمانی که ایران به رفتارهای مخرب خود در منطقه ادامه می دهد، سیاست تحریم و فشار حداکثری علیه ایران را ادامه خواهیم داد.

برایان هوک درباره تصمیم دولت انگلیس برای تحریم شاخه سیاسی حزب الله لبنان نیز گفت: من به دولت انگلیس به خاطر اتخاذ این تصمیم تبریک می گویم. هیچ تفاوتی بین شاخه سیاسی حزب الله و شاخه نظامی آن وجود ندارد.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12207

به "آمریکا، برایان هوک: دیگر چیزی از برجام نمانده است، به انگلیس به خاطر تحریم حزب الله تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا، برایان هوک: دیگر چیزی از برجام نمانده است، به انگلیس به خاطر تحریم حزب الله تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید