آنچلوتی: همه تیم های گروه ما باید نگران باشند، پاری سن ژرمن هم از صعود مطمئن نیست

به گزارش مجله سلو بلاگ، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال ناپولی می گوید هر سه تیم مدعی گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا باید نگران حذف شدن شان باشند.

آنچلوتی: همه تیم های گروه ما باید نگران باشند، پاری سن ژرمن هم از صعود مطمئن نیست

به گزارش خبرنگاران ، اگرچه ناپولی به لطف پیروزی خانگی 3 بر یک شب گذشته اش (چهارشنبه) مقابل ستاره سرخ بلگراد، صدر جدول گروه سوم را حفظ کرد، اما سرمربی این تیم هنوز نگران نرسیدن تیمش به مرحله یک هشتم نهایی است. ناپولی 9 امتیازی با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به پاری سن ژرمن در صدر جدول واقع شده است و این در حالی است که در هفته پایانی رقابت ها باید به خانه لیورپول رده سومی (با شش امتیاز) برود. تساوی در آن بازی و حتی شکست هم ناپولی را به مرحله بعد می رساند شکستی با کمتر از دو گل اختلاف. با این حال کارلتو به شاگردانش در خصوص عدم راهیابی به مرحله بعد هشدار داد.

وی گفت: پیش از شروع رقابت ها هیچ کس فکر نمی کرد که ما در این مرحله از رقابت ها صدرنشین گروه مان باشیم، آن هم بدون یک شکست. پس همین موضوع نشان می دهد که ما باید نگران باشیم، اما نه فقط ما بلکه لیورپول و پاری سن ژرمن هم باید نگران باشند، چون برای PSG هم بازی در بلگراد به هیچ عنوان کار آسانی نیست (ستاره سرخ با چهار امتیاز قعرنشین است، اما هنوز برای رسیدن به لیگ اروپا شانس دارد).

آنچلوتی ادامه داد: ما نمی توانیم صبر کنیم که اتفاقات ما را به دور بعد برسانند و مهم نیست که با چه تیمی روبه رو هستیم. باید تا جایی که می گردد کوشش کنیم، وگرنه مطمئناً بازی را شُل خواهیم گرفت و این همان اتفاقی بود که باعث شد در نیمه دوم گل بخوریم. فوتبال عجیب است. مردم ما را دیوانه کردند از بس گفتند که ما هرگز از روی کرنرها گل نزده ایم، اما ما اولین گل مان را از روی یک ضربه کرنر زدیم. آمار ها برای این ساخته شده اند که خلاف شان ثابت گردد.

سرمربی ایتالیایی ناپولی درباره بازی بعدی تیمش مقابل لیورپول هم گفت: در آنجا ما طرفداران مان را نخواهیم داشت، اما ما همین حالا هم ثابت نموده ایم که می توانیم آنها را شکست دهیم. با این حال نباید از الان حساب و کتاب کنیم و به اما و اگر ها دل ببندیم. باید به قصد بردن بازی به میدان برویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2000

به "آنچلوتی: همه تیم های گروه ما باید نگران باشند، پاری سن ژرمن هم از صعود مطمئن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: همه تیم های گروه ما باید نگران باشند، پاری سن ژرمن هم از صعود مطمئن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید