ابلاغ آیین نامه اجرایی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی توسط جهانگیری

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی بند (ج) تبصره (20) قانون بودجه سال 1399 کل کشور، موضوع بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی را ابلاغ کرد.

ابلاغ آیین نامه اجرایی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی توسط جهانگیری

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی بند (ج) تبصره (20) قانون بودجه سال 1399 کل کشور، موضوع بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی را ابلاغ کرد.

به موجب آیین نامه مذکور، دستگاه های اجرایی موضوع این آیین نامه موظفند اعتبارات هزینه ای ابلاغی سال 1399 خود را در چهارچوب مفاد دستورالعمل اجرایی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد هزینه نموده و ضمن تشکیل کارگروهی با مسئولیت بالاترین مقام دستگاه اجرایی در جهت پیاده سازی تمام ابعاد بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد (شامل برنامه ریزی، هزینه یابی و مدیریت عملکرد)، فرایند مدیریت عملکرد را در راستای بهبود مستمر عملکرد و کاهش هزینه ها طراحی و اجرا نمایند.

افزون بر این، دستگاه های مجری مکلفند بر مبنای تفاهم نامه منعقده با واحد مجری که شامل حجم فعالیت ها، خدمات و قیمت تمام شده آن ها و معین تعهدات طرفین است، اعتبارات واحد مجری را در سامانه (سیستم) حسابداری خود به صورت جداگانه به گونه ای نگهداری نمایند که امکان گزارش گیری رویداد های مالی واحد مجری به صورت مجزا وجود داشته باشد.

همچنین، واحد های مجری موظفند حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی مندرج در حکم کارگزینی وقرارداد های منعقده را برابر قوانین و مقررات مربوط و سایر پرداخت های غیر مستمر مربوط به کارکنان را معطوف به عملکرد و کارآیی آن ها محاسبه و پرداخت نمایند.

در ضمن دستگاه های اجرایی مکلفند تمام اطلاعات مربوط به حقوق، فوق العاده های مستمر و غیر مستمر کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی خود را در اختیار سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور و وزارت امور مالی و دارایی قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18363

به "ابلاغ آیین نامه اجرایی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی توسط جهانگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ آیین نامه اجرایی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی توسط جهانگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید