اجرای فاصله گذاری هوشمند از هفته آینده

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر بویژه در نیمه اول فروردین شرایط شیوع ویروس کرونا در استان فرایند تثبیت داشته و با شیبی ملایم به سمت کاهش حرکت می کند.

اجرای فاصله گذاری هوشمند از هفته آینده

سیدعلی آقازاده در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی روش های فاصله گذاری هوشمند که قرار است بزودی در سطح کشور اجرا شود، یکی از موضوعات اصلی مورد بحث جلسه امروز بود، اظهار کرد: از روز شنبه 23 فروردین ماه باید به تدریج بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی و خدماتی در کشور آغاز شود. همچنین از شنبه همین هفته نیز از بسیاری از واحد های تولید استان پشتیابی شدند و در حدود 50 درصد از ظرفیت تولید آنها راه اندازی شده است و احتمال دارد در هفته آینده نیز مابقی این ظرفیت بکار گرفته شود.

وی با اشاره به مشاغلی که در گروه 2 قرار دارند و تصمیم گیری برای فعالیت دوباره آنها در اختیار استان هاست، بیان کرد: در مورد این مشاغل نیز که در حدود 8 صنف مختلف هستند، می توان بر اساس یک روش تدریجی آنها را در بازه زمانی 16 الی 22 فروردین راه اندازی کرد که اسامی دقیق این اصناف بزودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: مشاغلی که در این دسته قرار می گیرند می توانند با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل های تعریف شده از همین امروز آغاز بکار کنند و از هفته آینده نیز طرح فاصله گذاری هوشمند به عنوان دستور کار همه استان ها باید به تدریج بعد از بسیاری از اقداماتی که باید صورت بگیرد، اجرا شود و معتقد هستیم اگر مردم اصول اولیه بهداشتی را به خوبی رعایت کنند و از طرف دیگر نیز آموزش و فرهنگ سازی عمومی به خوبی صورت بگیرد، می توان در کنار فعالیت های اقتصادی شاهد شکست کرونا در سطح استان مرکزی بود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اراک شیوع ویروس تقریبا در حالت تثبیت قرار گرفته و حتی سیر نزولی نیز داشته است، شرح داد: از زمان شیوع این بیماری در سطح استان، روزانه حدود 42 بیمار مبتلا به کروناویروس در استان شناسایی می شدند که خوشبختانه در 15روز ابتدایی سال جاری این رقم به 26 نفر کاهش پیدا کرده است و این آمار به خوبی اقدامات مطلوبی که در این زمینه اجرا شده است را نشان می دهد.

استاندار مرکزی افزود: با توجه به کارنامه موفقی که استان مرکزی تا کنون در بحث پیشگیری از این بیماری داشته است، امیدواریم این فرایند نزولی ادامه دار باشد و مردم نیز همچنان رعایت اصول بهداشتی اولیه را به عنوان یک نسخه مهم پیشگیری از این بیماری مدنظر داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14871

به "اجرای فاصله گذاری هوشمند از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای فاصله گذاری هوشمند از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید