احداث تصفیه خانه انتقال آب شرب طالقان به قزوین پیشرفت خوبی دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شهرهای قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای استان قزوین در جمع8 خبرنگاران درخصوص انتقال آب از سد طالقان و ارتفاعات دو و سه هزار به قزوین مطالبی اعلام کرد.

احداث تصفیه خانه انتقال آب شرب طالقان به قزوین پیشرفت خوبی دارد

زرآبادی توضیح داد: شرکت آب منطقه ای قزوین توانسته است به خوبی مصوبه بانوان را اجرا کند و یکی از اقدامات شایسته این شرکت توجه به اشتغال بانوان و کاهش ساعت کار بانوانی است که دارای فرزند زیر شش سال و استثنایی هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص انتقال آب از سد طالقان و ارتفاعات 2 و 3 هزار اشاره نمود و گفت: خوشبختانه شبکه آب رسانی انتقال آب از سد طالقان عملیاتی شده و احداث تصفیه خانه آن بخوبی اجرا می گردد و پیشرفت قابل توجه ای داشته است.

وی بیان نمود: در اجرای خطوط لوله گذاری اقدامی صورت نگرفته و از پروژه عقب مانده و باید در این خصوص گام های اساسی برداشت تا بتوان از این فرصت بدست آمده به خوبی برای بهرمندی همه اهالی استان در آب شرب و کشاورزی و صنعتی استفاده کرد.

زرآبادی گفت: اگر در این حوزه کم کاری صورت گیرد و عملیات اجرای خط لوله گذاری به تعویق بیفتد قطعا تصفیه خانه را هم از ما خواهند گرفت و بایستی در این خصوص کوشش گردد.

وی همپچنین به فرونشست دشت قزوین و کاهش آب سفرهای زیر زمینی استان اشاره نمود و گفت: یکی از عمده ترین دغدغه های ما همین موضوع مهم هست که به دنبال چاره اندیشی و حل این مشکل بزرگ استان هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1355

به "احداث تصفیه خانه انتقال آب شرب طالقان به قزوین پیشرفت خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث تصفیه خانه انتقال آب شرب طالقان به قزوین پیشرفت خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید