اختراع میز هوشمند یخچالی برای کافی شاپ ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، اگر چه میزی که در یک کافی شاپ یا رستوران در کنارش می نشینید در ظاهر اهمیت زیادی ندارد، اما افزوده شدن امکانات متنوع می تواند به استقبال مشتریان منجر شود.

اختراع میز هوشمند یخچالی برای کافی شاپ ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، اگر چه میزی که در یک کافی شاپ یا رستوران در کنارش می نشینید در ظاهر اهمیت زیادی ندارد، اما افزوده شدن امکانات متنوع می تواند به استقبال مشتریان بینجامد. این میز هوشمند که Coosno نام دارد در عمل یک یخچال است که می توان در دل آن انواع نوشیدنی ها و اغذیه های خوشمزه را جای داد.

این میز دارای یک محور مرکزی است که بعد از بازشدن دسترسی به نوشیدنی ها را ممکن می کند و کاربر می تواند بعد از انتخاب نوشیدنی خود میز را ببندد و آن را به حالت اول بازگرداند.

میز یادشده از قابلیت کنترل صوتی و درک فرامین صوتی هم برخوردار است و بدین منظور با ابزارهایی همچون گوگل هوم و غیره سازگاری دارد. همچنین از این میز می توان برای شارژ بی سیم دو وسیله سیار مانند گوشی و تبلت هم استفاده کرد.

برای این میز دو پرت یو اس بی در نظر گرفته شده و البته خود میز را هم می توان به پریز برق متصل کرد تا به سرعت شارژ شود. میز مذکور دارای شش بلندگوی بلوتوث استریو هم هست و در زمان پخش موسیقی نمایشگر ال ای دی قدرتمند آن فعال شده و با نمایش رنگ های مختلف فضا را جذاب تر می کند.

این میز که می تواند تا حداکثر 68 قوطی نوشیدنی مختلف را در خود جای دهد در دو مدل مختلف تولید شده که اولی که کوچک تر است 799 دلار و دومی که کمی بزرگتر است 999 دلار قیمت خواهد داشت. قرار است این میزها در زمستان روانه بازار شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6534

به "اختراع میز هوشمند یخچالی برای کافی شاپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراع میز هوشمند یخچالی برای کافی شاپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید