ارتقای فرهنگی، راهگشای مسائل شهرنشینی اردبیل است

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: عضو شورای شهر اردبیل گفت: حل مشکل حاشیه نشینی، ساخت و سازهای غیراصولی، تنگناهای زندگی آپارتمان نشینی، احترام به حقوق شهروندی در اردبیل همگی احتیاج به ارتقای فرهنگ شهرمان دارد.

ارتقای فرهنگی، راهگشای مسائل شهرنشینی اردبیل است

ولی نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: اگر هر یک از منتخبان مردم در مجلس محلی در تخصص های خود وارد شوند کارها بر یک روال و اقدامی منسجم انجام می گردد و حوزه فرهنگ نیز که بر پایه 3 رکن علمی، هنری و ورزشی بنا شده است صندلی واقعی خود را در شورا پیدا می نماید.

وی گفت: هنوز ظرفیت ها و قابلیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به شکل کامل مورد استفاده قرار نگرفته و سعی ما بر این است که از ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ارتقای فرهنگ عمومی و ارزش های دینی و مکتبی بیشتر استفاده گردد.

نعمتی اضافه نمود: البته در خصوص آموزش مباحث فرهنگی و ترویج فرهنگ صحیح شهرنشینی و کلانشهر می توان از یاری های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استفاده کرد چرا که ما امروز با مسائل متعدد در زمینه فرهنگ ترافیک، آپارتمان نشینی، کتابخوانی، استقبال از برنامه های هنری و ورزشی از سوی مردم رو به رو هستیم که باید با یک آگاهسازی واقعی در این زمینه حرکتی تأثیرگذار انجام داد.

عضو شورای شهر اردبیل از شورای ترافیک استان خواست طرح های کلیدی و گره های کور این حوزه را با دید فرهنگی به کمیسیون فرهنگی شورا ارجاع دهند تا با استفاده از عقل جمعی و پیگیری های مستمر بتوان این مسائل را رفع کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورا با ابراز خرسندی از راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اردبیل، اضافه نمود: راه اندازی این دانشگاه می تواند بستر علمی و عقلانی را برای حل مسائل و نارسایی ها فراهم آورد تا بیش از هر زمان دیگر با یاری نخبگان علمی بتوان هم در برنامه ریزی ها و هم آگاهسازی های هدفمند و صحیح حرکت های جدی را انجام داد.

وی بیان نمود: در بحث عمران و توسعه شهری اردبیل با مسائل متعدد با موضوع مشکل برنامه ریزی اقتصادی و اقتصادی رو به روست که البته می توان بعضی از برنامه های فرهنگی را بدون پول مدیریت کرد و احتیاجی به سرمایه گذاری های کلان شهرداری نیست که در این باب سعی و جدیت ما بر این است تا تنگناها را بهتر از هر زمان دیگر رفع کنیم.

نعمتی توضیح داد: حل مشکل حاشیه نشینی، ساخت و سازهای غیراصولی، تنگناهای زندگی آپارتمان نشینی، نابسامانی در تنظیف شهری، سوار و پیاده شدن های مناسب از وسایل نقلیه عمومی و احترام به حقوق شهروندی همه و همگی احتیاج به ارتقاء فرهنگ شهرمان دارد که سازمان فرهنگی ورزشی با رویکردی جدید در این زمینه می تواند راهگشا عمل کند.

آ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12945

به "ارتقای فرهنگی، راهگشای مسائل شهرنشینی اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای فرهنگی، راهگشای مسائل شهرنشینی اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید