استقلال به دنبال طلب 450 هزار دلاری از فیفا

به گزارش مجله سلو بلاگ، استقلالی ها مدعی اند بابت جام جهانی جدا از داستان پروپییچ مبلغ 450 هزار دلار از فیفا طلب دارند که اگر این ارگان پرداخت بدهی جپاروف و جان واریو را تقبل کند خیلی راحت این مساله حل می گردد.

استقلال به دنبال طلب 450 هزار دلاری از فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حدوداً 10 روز قبل باشگاه استقلال با یک پرونده جدید روبرو شد و فهمید که سرور جپاروف بابت طلب خودش به فیفا شکایت نموده و اگر دیر بجنبند سرنوشت پروپییچ تکرار خواهد شد. البته فقط ماجرای سرور نیست، چون رابسون جان واریو هم شکایت نموده و چیزی حدود 50 هزار دلار از استقلال طلب دارد که هنوز وصول نشده است. البته مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند مذاکرات خود برای حل این دو پرونده را شروع نموده اند. در عین حال نیم نگاهی هم به فیفا دارند تا بتوانند طلب شان را به وسیله فدراسیون جهانی فوتبال زنده نمایند.

استقلالی ها مدعی اند بابت جام جهانی جدا از داستان پروپییچ مبلغ 450 هزار دلار از فیفا طلب دارند که اگر این ارگان پرداخت بدهی جپاروف و جان واریو را تقبل کند، خیلی راحت قضیه جمع می گردد و البته باز هم مبلغ دیگری برای شان نزد فیفا محفوظ باقی خواهد ماند. استقلالی ها می خواهند فیفا را مجاب نمایند تا داستان دو طلبکار اخیر را هم مثل قضیه پروپییچ جمع کند و پرداخت پول آن ها را بر عهده بگیرد. پولی که البته از میزان درآمد های استقلال بابت جام جهانی کسر می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10047

به "استقلال به دنبال طلب 450 هزار دلاری از فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دنبال طلب 450 هزار دلاری از فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید