اعلام برخی تغییرات اعمال شده در لیگ قهرمانان آسیا 2019

به گزارش مجله سلو بلاگ، در کارگاه آموزشی AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان 2019 آسیا موارد گوناگونی در حوزه های مختلف مورد تاکید نهاده شد. - اخبار ورزشی -

اعلام برخی تغییرات اعمال شده در لیگ قهرمانان آسیا 2019

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در جریان کارگاه های آموزشی که روز جمعه در کوالالامپور در ارتباط با فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شد، بعضی تغییرات به اطلاع نمایندگان تیم های حاضر رسید و روی بعضی مسائل تاکید شد.

کارگاه ها مثل برنامه های روزهای قبل از آن با نطق داتو وینسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع شد وی مانند روز قرعه کشی، روی دو نکته تاکید نمود. یکی جایزه 4 میلیون دلاری که به تیم قهرمان رسید و دیگری هیجان ناشی از برگزاری فینال آسیا در حضور 100 هزار تماشاگر که آن را تاریخی توصیف کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: این مسئله به قدری باشکوه بود که هرچه درباره اش بگوییم از ارزش آن کم نمی گردد.

سخنران بعدی این روز، شین مان گیل رئیس مسابقات AFC بود. وی درباه ساختار کنفدراسیون، لیگ قهرمانان، کمیته مسابقات و بخش امنیت توضیحاتی را ارائه کرد.

وی همچنین گفت: از سال 2003 هر سال تغییراتی را ایجاد نموده ایم و مسابقات بزرگتر شده است و در بخش های گل زده، درآمد و تماشاگر پیشرفت داشته ایم و برنامه این است که این روند رو به رشد، ادامه پیدا کند. فینال لیگ قهرمانان آسیا تک بازی شد

افزایش دو برابر یاری هزینه سفر برای بازی های خارج از خانه

سخنران بعدی پاول لوزانوف رئیس کمیته مسابقات باشگاه های آسیا بود. وی گفت برای یاری به تیم ها و افزایش کیفیت، یاری هزینه به تیم ها برای سفرهای خارج از خانه 2 برابر شده است. به این ترتیب هزینه ای که قبل از این برای بازی های گروهی تا نیمه نهایی، 30 هزار دلار بود، به 60 هزار دلار رسید و برای فینال از 60 هزار دلار به 120 هزار دلار افزایش یافت.

تعویض چهارم برای وقت های اضافه

تیم ها در دور بعدی رقابت ها می توانند 4 بازیکن خارجی داشته باشند که حداقل یکی از آنها حتما باید آسیایی باشد. همچنین بعد از مرحله گروهی بازی ها هر زمان مسابقه به وقت اضافه برود اجازه تعویض چهارم وجود خواهد داشت.

نور استادیوم باید به 1800 لوکس برسد

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین گفت؛ برای دوره آینده رقابت ها، استادیوم های میزبان تا مرحله نیمه سرانجامی بتوانند 1800 لوکس نور را در زمین مسابقه ایجاد نمایند. این رقم برای بازی فینال باید به 2000 لوکس برسد. با این شرایط استادیوم های ایرانی باید برای رسیدن به حدنصاب کوشش نمایند.

همچنین اعلام شد؛ استعمال دخانیات در استادیوم ها ممنوع خواهد بود.

تاکید روی کنترل ورود افراد به استادیوم

در همایش اخیر، تاکید بسیاری روی بحث بلیت فروشی ها وجود داشت و تاکید شد بلیت فروشی و کنترل ورود تماشاگران با دقت بیشتری انجام گردد تا هم از ورود افراد بدون بلیت به استادیوم جلوگیری گردد و هم افراد دارای بلیت به علت تکمیل ظرفیت، بیرون از استادیوم نمانند.

در این ارتباط درباره استقبال گسترده تماشاگران از بازی هایی که در تهران برای نیمه نهایی و فینال آسیا برگزار گردید، مطالبی ارائه گشت.

مدیران بخش های رسانه ای، اقتصادی، بازاریابی، انضباطی و اخلاقی از دیگر سخنرانانی بودند که مطالب خود را مطرح کردند.

توضیحات نماینده یوفا

کیت دالتور نماینده یوفا در این مراسم حضور داشت و از آخرین سخنرانان مراسم بود. وی با نمایش ویدیوهایی از حوادثی که روی داده است، از نقش بی دقتی های گاه کوچک در بروز حوادث سخن گفت. او همچنین تاکید نمود؛ لیگ قهرمانان اروپا در بالاترین سطح استانداردها انجام می گردد ولی خود ما اعتقاد داریم هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

وی همچنین ویدیویی از تمرین تیم بوکا جونیورز را نشان داد و گفت: این ویدیو را صبح برای من ایمیل کردند. این یک مسابقه نیست، بلکه تمرین بوکا جیونیوز با 60 هزار تماشاگر است.

معرفی لباس تیم های حاضر در لیگ قهرمانان

در سرانجام کارگاه آموزشی روز جمعه، نمایندگان تیم های حاضر، نمونه ای از لباس های خود را ارائه و معرفی کردند. البته این معرفی نهایی نیست و تیم ها تا زمان برگزاری مسابقات فرصت دارند، لباس های جدید و اسپانسرهای خود را معرفی نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1940

به "اعلام برخی تغییرات اعمال شده در لیگ قهرمانان آسیا 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برخی تغییرات اعمال شده در لیگ قهرمانان آسیا 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید