افزایش تدابیر امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: مقام های امنیتی لبنان تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان سفارت آمریکا در بیروت را در آستانه برپایی تظاهرات در اعتراض به اقدام نظامی در سوریه را افزایش داده اند.

افزایش تدابیر امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی استار، در شرایطی که قرار است امروز آدینه تظاهراتی در اعتراض به اقدام نظامی احتمالی آمریکا در سوریه در شهر بیروت برگزار گردد، مقام های امنیتی لبنان تدابیر امنیتی را در اطراف ساختمان سفارت آمریکا افزایش داده اند.

منابع امنیتی اعلام کردند، ارتش و پلیس لبنان حضور خود را در اطراف ساختمان سفارت آمریکا در بیروت از صبح امروز آدینه افزایش داده اند.

این منابع افزودند، تدابیر امنیتی در خیابان های مجاور به ساختمان سفارت آمریکا در شهر بیروت افزایش یافته است. تشدید تدابیر امنیتی با هدف جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ای در این منطقه اتخاذ شده است.

گروه های حامی و هوادار دولت بشار اسد قصد دارند امروز تحصنی را در برابر سفارت آمریکا در بیروت در اعتراض به اقدام نظامی احتمالی واشنگتن بر ضد دمشق برگزار نمایند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به دنبال جلب حمایت کنگره برای اقدام نظامی محدود بر ضد سوریه است.

آمریکا دولت سوریه را به استفاده از سلاح های شیمیایی در حمله 21 اوت به حومه دمشق متهم نموده ولی دولت بشار اسد به شدت این اتهامات را رد نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16460

به "افزایش تدابیر امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تدابیر امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید