امتحانات دانشگاه پیام نور حتی در تعطیلی آلودگی هوا برگزار می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات سرانجام ترم دانشگاه پیام نور از فردا یک دی ماه آغاز می شود و در صورت احتمالی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا، امتحانات این دانشگاه به قوت خود باقی خواهد ماند و لغو نمی شود.

امتحانات دانشگاه پیام نور حتی در تعطیلی آلودگی هوا برگزار می شود

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه امتحانات انتها ترم دانشگاه پیام نور از فردا یک دی ماه آغاز می شود، گفت: آزمون انتها نیمسال اول 98-99 دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز و تا 24 دی طبق برنامه زمان بندی، به صورت متمرکز و همزمان در داخل و خارج از کشور برگزار می شود.

آزمون دانشگاه پیام نور در زمان مقرر برگزار می شود

وی اضافه کرد: تمامی مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تحت هر شرایطی، حتی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا دایر بوده و همه آزمون ها، طبق برنامه زمان بندی به قوت خود باقی است.

امتحانات پیام نور به دلیل زمانبندی به هیچ عنوان لغو نمی شود

بهروز درباره علت لغو نکردن امتحانات دانشگاه پیام نور به خبرنگار توضیح داد: آزمون های دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه به صورت سراسری و متمرکز در کل کشور برگزار می شود به دلیل زمانبندی و برنامه ریزی به هیچ عنوان لغو نمی شود چراکه هر نوبت از آزمون این دانشگاه مانند کنکور سراسری بوده و به خاطر زمانبندی نمی توان آن را تغییر داد یا لغو کرد.

آلودگی از یک سو و زمان بندی از سوی دیگر

بر اساس این گزارش ، وجود آلودگی شدید هوا و در معرض خطر تنفسی قرار دریافت دانشجویان از یک سوء دارای اهمیت است اما عدم لغو آزمون دانشگاه پیام نور به علت برنامه ریزی و زمان بندی از قبل تعیین شده هم در جای خود قابل تأمل است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11575

به "امتحانات دانشگاه پیام نور حتی در تعطیلی آلودگی هوا برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه پیام نور حتی در تعطیلی آلودگی هوا برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید