امنیت صفحه اینستاگرام

به گزارش مجله سلو بلاگ، آیا با روش های جلوگیری از هک و همچنین راه های افزایش امنیت صفحه اینستاگرام خود آشنا هستید؟

امنیت صفحه اینستاگرام

امروزه فعالیت در شبکه های اجتماعی در ایران بسیار رواج پیدا نموده است. به خصوص اینستاگرام که مخاطبان بسیاری دارد. اما افراد زیادی روش های جلوگیری از هک شدن و راه های بالابردن امنیت صفحات اینستاگرام را نمی دانند. در این مطلب از خبرنگاران درباره این موضوع می خوانید.

برای افزایش امنیت صفحه اینستاگرام خود سه کار را باید انجام دهید:

در اولین قدم وارد قسمت settings اینستاگرام شوید. سپس به قسمت security و بعد login activity مراجعه می کنید. در اینجا احتمالا با یک یا چند گوشی فعال که وارد اکانت شما شدند روبه رو می شوید. اگر یک اکانت را مشاهده کردید و مدل گوشی هم مشابه مدل گوشی خودتان بود؛ بنابراین مسئله ای نیست. اما اگر چند اکانت با مدل گوشی های متفاوت بود، ممکن است فردی دسترسی به اکانت شما پیدا نموده باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است خودتان با لوکیشن یا گوشی های مختلف وارد صفحه اینستاگرام شده باشید. در این صورت به وسیله سه نقطه گوشه سمت راست، وارد قسمت log out گوشی مورد نظر شده و آن را خارج کنید. همچنین توجه کنید رمز اکانت خودتان را حتما تغییر دهید.

در زمان تغییر رمز توجه کنید که رمز شما باید ترکیبی از حروف کوچک و عظیم و اعداد باشد و به علاوه کوتاه نباشد.

مرحله بعدی امنیت صفحه اینستاگرام، فعال کردن تایید دو مرحله ای به وسیله پیامک و اپلیکیشن Duo mobile است. به این ترتیب جهت ورود به اکانت برای شما یک کد ارسال می گردد. آخرین مرحله اتصال اینستاگرام به فیسبوک است.

با انجام این سه مرحله امنیت صفحه اینستاگرام تان را تا 80 درصد بالا می برید و به این ترتیب کسی نمی تواند به آسانی وارد صفحه مجازی شما گردد.

بیشتر بخوانید: با معرفی قابلیت Accounts Center توسط فیسبوک امکان کنترل هم زمان دو حساب کاربری در دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام برای کاربر فراهم خواهد شد. مقاله قابلیت کنترل هم زمان فیسبوک و اینستاگرام را بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23826

به "امنیت صفحه اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت صفحه اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید