انصارالله: صلح در یمن مستلزم تصمیم قاطع برای توقف جنگ است، اعلام آتش بس برای وقت کشی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که برای برقراری صلح در این کشور به یک تصمیم قاطع و روشن برای توقف جنگ در یمن ضروری است و مذاکره زیر آتش و محاصره، تنها اهرم فشاری برای کشیده شدن به سمت جنگ و درگیری است.

انصارالله: صلح در یمن مستلزم تصمیم قاطع برای توقف جنگ است، اعلام آتش بس برای وقت کشی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که برای ایجاد صلح در یمن باید تصمیم صریح و شفافی برای توقف جنگ گرفته گردد.

وی که با شبکه خبری المسیره گفت وگو می کرد، اضافه نمود: ما قبل از شروع هرگونه مذاکره ای بر مواضع صریح خود درباره توقف جنگ و لغو کامل محاصره تاکید داریم و آنچه که متجاوزان درباره آتش بس می گویند، دروغ و یک نمایش تبلغاتی است.

عبدالسلام گفت که صلح تنها زمانی محقق می گردد که حملات متوقف و محاصره لغو گردد، اما اکنون فرصت واقعی صلح وجود ندارد، زیرا حملات دشمن ادامه دارد.

وی توضیح داد: ما احتیاج داریم که شورای امنیت سازمان ملل به جای برگزاری جلسات ماهیانه و بی ثمر، تصمیم قاطعی برای توقف جنگ و لغو محاصره یمن اتخاذ کند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در ادامه به سند ارائه شده صنعاء به سازمان ملل درباره خاتمه جنگ و لغو محاصره یمن اشاره نمود و گفت: سازمان ملل به سندی که صنعا ارائه نموده، پاسخ شفافی نداده است.

رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح یمن ادامه داد: مارتین گریفتیس نماینده سازمان ملل دو پیشنهاد به ما داده که هیچ کدام از آنها به مسایل اصلی مانند لغو محاصره و لزوم توقف جنگ قبل از مذاکره اشاره نشده است. ما خواهان پیشنهاداتی هستیم که در آن صراحتا به توقف حملات و لغو کامل محاصره اشاره شده باشد.

وی در خاتمه تاکید نمود که ائتلاف سعودی با اعلام آتش بس به دنبال خاتمه واقعی جنگ نیست، بلکه به دنبال وقت کشی به منظور ساماندهی اوضاع میدانی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15388

به "انصارالله: صلح در یمن مستلزم تصمیم قاطع برای توقف جنگ است، اعلام آتش بس برای وقت کشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: صلح در یمن مستلزم تصمیم قاطع برای توقف جنگ است، اعلام آتش بس برای وقت کشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید