اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای بیبی فراوری شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، نیازی نیست حتما کودکی نوپا در خانواده داشت تا به این نتیجه رسید که آرامش زندگی تا چه اندازه به آرامش بچه ها بستگی دارد. آرامشی که به عوامل مختلفی از جمله بهداشت مناسب آن ها مربوط است.

اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای بیبی فراوری شد

نقش والدین در فراهم کردن شرایطی آرام برای بچه ها انکارناپذیر است، با این حال صحنه زندگی بچه ها بازیگران دیگری هم دارد؛ تولیدنمایندگان محصولات بهداشتی بچه ها نقش مهمی در تأمین این آرامش دارند چرا که کیفیت محصولات بهداشتی به طور مستقیم بر لحظه لحظه زندگی بچه ها و خانواده ها تاثیر خواهد گذاشت.

با در نظر دریافت همین مسئله است که حالا برند مای بیبی (زیر مجموعه گروه زرین رویا) محصول جدیدی به نام پوشک شورتی پول-آپ را به بازار عرضه نموده است که به سبب مواد اولیه و طراحی ویژه اش، گام مهمی در افزایش آرامش بچه ها و خانواده ها محسوب می شود.

پوشک، این محصول به ظاهر ساده، نقش بسیار مهمی در تأمین آرامش و کیفیت زندگی روزمره بچه ها و والدین دارد؛ از کیفیت خواب، راحتی هنگام حرکت و دردسر های تعویض گرفته تا دغدغه های زمان از پوشک دریافت و... پوشک استاندارد و باکیفیت، با مدنظر قرار دادن این موارد، آرامش بچه ها و آسایش بیشتر خانواده ها را تأمین خواهد نمود.

کیفیت خواب کودک، راحتی خیال والدین

تقریبا تمامی یافته های علمی بر تاثیر خواب مناسب بر سرعت یادگیری بچه ها تاکید می نمایند. والدینی که تمایل دارند بچه ها از شاخصه هایی مثل سرعت، تمرکز و حوصله بالا در یادگیری برخوردار باشند، بیش از هرچیز باید به آرامش آن ها توجه نمایند.

دکتر جین هربرت، روانشناس دانشگاه شفیلد می گوید: خواب منظم کلید اصلی یادگیری است. شاید در نگاه اول این مقایسه ساده به نظر برسد، اما راحتی و آرامش کودک در بیداری و خواب، علاوه بر عوامل دیگر به استفاده از پوشک مناسب نیز بستگی دارد.

کیفیت نامناسب پوشک در جذب یا جنس نامرغوب آن تا حد زیادی آرامش کودک در زمان خواب را مختل می نماید. پوشک شورتی پول-آپ محصول جدید مای بیبی با مد نظر قرار دادن این مسئله و با استفاده از مواد اولیه مرغوب این مشکل را حل نموده است؛ این پوشک ها نه تنها از قدرت جذب بالایی برخوردارند که بافت داخلی آن ها به نرمی پنبه و از جنس کتان است و بچه ها در تماس با آن احساس خوشایندی را تجربه خواهند کرد.

آزادی عمل بیشتر، خلاقیت بیشتر

به نظر شما اگر کودک حق انتخاب داشت، چه می پوشید؟ تجربیات بچه ها در سال های اول زندگی می تواند به طور قابل ملاحظه ای در افزایش خلاقیت آن ها موثر باشد؛ احساس آزادی عمل در حرکات و شادابی ناشی از آن، تاثیر شگرفی بر رهایی از محدودیت ها و خلاقیت بچه ها خواهد داشت. خبر خوب اینکه پوشک شورتی پول-آپ مای بیبی بر خلاف پوشک های معمولی، دارای کش 360 درجه و متناسب با آناتومی بدن کودک طراحی شده که این مسئله تحرک کودک را بسیار آسان می نماید و احساس استقلال او نسبت به محیط و دیگران را افزایش می دهد.

تعویض پوشک، آسان تر از همواره

تعویض به موقع پوشک یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در آرامش کودک است. مثلا اگر پوشک کودک از جذب بالایی برخوردار نباشد، کودک تا فاصله تعویض آن، به طور مرتب احساس ناآرامی خواهد نمود. از سوی دیگر، این فرآیند هم از بچه ها و هم از خانواده وقت و انرژی زیادی می گیرد.

حالا پوشک های شورتی پول-آپ مای بیبی به بازار آمده که فرآیند تعویض پوشک را بی اندازه ساده می نماید. این مسئله برای مادران اهمیت بسیاری دارد، چرا که با ساده شدن فرآیند تعویض پوشک، نه تنها مادران، که پدران هم می توانند در این امر مشارکت نمایند. پوشک های شورتی مای بیبی به دلیل ساده کردن فرآیند تعویض، همچنین گام مهمی در جهت آرامش بچه ها و هم زمان خانواده ها برداشته است.

آموزش از پوشک دریافت کودک و سختی های آن

در فرآیند از پوشک دریافت کودک و در فاصله زمانی که او باید شورت را به عنوان لباس جدید جایگزین شده با پوشک بپذیرد، دائما خود را در وضعیت نامطلوبی احساس می نماید. از این رو خانواده ها کوشش می نمایند تا جای ممکن این فرآیند را برای بچه ها کوتاه و آسان تر نمایند. پیچیدگی این فرآیند به الگوی پوشک های معمولی که بچه ها به تن می نمایند هم بر می شود. چراکه پوشک با لباسی که آن ها در آینده خواهند پوشید (شورت) تفاوت های زیادی دارد. اما پوشک شورتی پول-آپ این تفاوت را از بین می برد. با این نوع پوشک، بچه ها نوپا پوشیدن شورت را تجربه خواهند کرد. در نتیجه فرآیند از پوشک دریافت، تجربه مطلوب و آسان تری خواهد بود.

پوشک شورتی پول-آپ به سادگی به تن کودک می رود

پوشک شورتی پول-آپ درست همانطور به تن کودک می رود که بزرگسالان لباس می پوشند. برای استفاده از این پوشک طبق تصویر پایین ابتدا باید پا های کودک را باز کرد، پوشک شورتی را مثل لباس بزرگ سالان به پای کودک کرد و آن را بالا کشید. حالا کودک پوشک دارد. زمان تعویض، کافی است کنار پوشک از محل دوخت پاره و پوشک از پای کودک بیرون آورده شود. در پایان با استفاده از نوار پشت، می توان پوشک را گرد کرد و دور انداخت. به همین سادگی وقت و انرژی زیادی حفظ می شود و علاوه بر مادران، پدران هم می توانند پوشک بچه ها را تعویض نمایند. پوشک شورتی پول-آپ دارای ویژگی هایی است که آن را متمایز نموده است.

مای بیبی و کوشش برای نزدیک شدن به احتیاج های مصرف نماینده

لازم به ذکر است مای بیبی در سال 1379 از دل گروه زرین رویا بیرون آمد. گروه زرین رویا با چهار برند مای بیبی، مای لیدی، ایزی لایف و کوکومی طی چند دهه اخیر تحولات مهمی را در صنعت محصولات سلولزی کشور رقم زده است. گروه زرین رویا، هم اکنون بخش قابل توجهی از بازار محصولات سلولزی را به خود اختصاص داده و به عنوان شرکتی پیشرو در این صنعت، در حال فعالیت است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: برترین ها
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7841

به "اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای بیبی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای بیبی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید