بررسی توافق تجارت آزاد انگلیس و آمریکا

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهور آمریکا تائید کرده که با نخست وزیر انگلیس مذاکراتی را در ارتباط با ایجاد منطقه آزاد تجاری میان دو کشور آغاز کرده است.

بررسی توافق تجارت آزاد انگلیس و آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تائید کرده که در جریان گفتگوی تلفنی اخیر خود با بوریس جانسون، نخست وزیر جدید انگلیس موضوع ایجاد منطقه تجارت آزاد میان لندن و واشنگتن را مورد بررسی و بحث قرار داده است.

ترامپ در همین ارتباط اعلام کرده که انعقاد یک توافق نامه میان لندن و واشنگتن درباره منطقه آزاد تجاری در جریان نشست جی 7 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیش از این کاخ نخست وزیری انگلیس گفتگوی نخست وزیر این کشور و دونالد ترامپ در عصر روز جمعه را تائید کرده بود.

ترامپ در همین ارتباط با استقبال از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اعلام کرده که تا کنون اتحادیه اروپا یک مانع اساسی در روابط تجاری لندن و واشنگتن به شمار می رفت، اما بعد از این مانعی بر سر راه توافق تجاری دو طرف وجود نخواهد داشت.

بوریس جانسون، نخست وزیر جدید انگلیس هفته گذشته با حضور در مجلس این کشور انجام برگزیت و خروج کامل از اتحادیه اروپا را موضوعی قطعی عنوان کرده بود و همین رویکرد نیز با استقبال رئیس جمهور آمریکا روبرو شده است.

ترامپ پیش از این نیز ضمن ابراز مخالف با اتحادیه اروپا، به برخی دیگر از کشورهای عضو این اتحادیه از جمله فرانسه پیشنهاد خروج از اتحادیه اروپا را مطرح کرده بود. ، مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6616

به "بررسی توافق تجارت آزاد انگلیس و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی توافق تجارت آزاد انگلیس و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید