آنالیز مطالبات دستگاه های مرتبط با کمیسیون آموزش از بودجه سال آینده

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز یک آنالیز بر وضعیت بودجه امسال داشتیم و مطالبات دستگاه های مرتبط با کمیسیون آموزش را از بودجه سال آینده مورد آنالیز قرار دادیم.

آنالیز مطالبات دستگاه های مرتبط با کمیسیون آموزش از بودجه سال آینده

علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: محور جلسه امروز عمدتا درخصوص بودجه کشور بود. در جلسه امروز یک آنالیز بر وضعیت بودجه امسال داشتیم و آنالیز کردیم که چند درصد موارد بودجه امسال محقق شده است و چند درصد انحراف داشته است.

وی اضافه کرد: ما مطالبات دستگاه های مرتبط با کمیسیون آموزش را از بودجه سال آینده مورد آنالیز قرار دادیم. ما نیازهای دستگاه های مرتبط مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، سازمان فنی وحرفه ای، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه فرهنگیان و وزارت بهداشت را در مبحث تجهیزات، آزمایشگاه، منابع انسانی و افزایش حقوق با توجه به افزایش تورم، مورد توجه قرار دادیم که ببینیم بر اساس این موارد چه مباحثی باید در بودجه سال بعد پیش بینی گردد تا برای مثال کارمندان در بحث حقوق تحت فشار نباشند.

سلیمی اعلام کرد: همچنین آنالیز کردیم آیا بودجه پژوهشی واقعا به جا هزینه شده است یا خیر؟ کلیه معاونین وزرای دستگاه های مربوطه در این جلسه حضور داشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2056

به "آنالیز مطالبات دستگاه های مرتبط با کمیسیون آموزش از بودجه سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مطالبات دستگاه های مرتبط با کمیسیون آموزش از بودجه سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید