برنامه اجرایی واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب نهاده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، برنامه اجرایی پیشنهادی سازمان خصوصی سازی برای واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول سال 1399 به تصویب رسید.

برنامه اجرایی واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب نهاده شد

به گزارش به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در اولین جلسه هیات واگذاری شرکت های دولتی در سال 1399 که بعدازظهر امروز در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری و رئیس سازمان خصوصی سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان بورس اوراق بهادار برگزار گردید برنامه اجرایی پیشنهادی سازمان خصوصی سازی برای واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال 1399 مورد بحث و آنالیز نهاده شد و به تصویب رسید.

در این جلسه ابتدا رئیس سازمان خصوصی سازی و وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات اجرا شده در سال 1398 در این رابطه از جمله حسابرسی سالیان گذشته و برگزاری مجامع این دو باشگاه، شناسایی اموال و دارایی های مختلف آنها، واگذاری قطعی دو استادیوم درفشی فر و مرغوبکار به دو باشگاه و همچنین شفاف شدن بدهی مالیاتی آن ها و حل کردن بسیاری از دعاوی حقوقی در سال 1398 ارائه کردند.

در ادامه دژپسند، وزیر اقتصاد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار مهم و موثر وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در فرایند خصوصی سازی دو باشگاه در سال 1398، بر واگذاری هرچه سریعتر دو باشگاه طی مراحل قانونی در نیمه اول سال 1399 تاکید نمود و به همه بخش های ذیربط دستورات لازم برای انجام اقدامات اجرایی و قانونی را صادر کرد.

در ادامه جلسه برنامه اجرایی مراحل مختلف واگذاری این دو باشگاه که توسط سازمان خصوصی سازی تهیه شده بود به جلسه پیشنهاد شد و مورد تصویب هیات عالی واگذاری شرکت های دولتی نهاده شد. مقرر شد تمامی اعضا نهایت کوشش خود را برای واگذاری هرچه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال 1399 به عمل آورند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14924

به "برنامه اجرایی واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اجرایی واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید