بستری 56 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل، حال 84 بیمار کرونایی وخیم است

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 56 بیمار تازه مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 56 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل، حال 84 بیمار کرونایی وخیم است

به گزارش خبرنگار از ، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 56 بیمار تازه مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او با بیان اینکه در این مدت 6 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت نموده است اضافه نمود: خوشبختانه 72 بیمار مبتلا به کرونا هم با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: تعداد کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 359 نفر رسید که از این تعداد 84 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب زاده بیان نمود: براساس آخرین شرایط اعلام شده به وسیله وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین شهر، بیله سوار و نیر در شرایط نارنجی و شهرستان های گرمی، سرعین، نمین، کوثر و اصلاندوز در شرایط زرد قرار دارند.

او با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: امروز دغدغه ما، موج پنجم کرونا بوده که عمدتا از نوع ویروس جهش یافته دلتای هندی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به فرایند واکسیناسیون کرونا توضیح داد: تا به امروز در استان اردبیل 721 هزار و 776 دوز واکسن تزریق شده که از این میزان 502 هزار و 228 دوز مربوط به نوبت اول و 219 هزار و 548 دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

حبیب زاده با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون بیان نمود: باید فرایند واکسینه شدن مردم استان اردبیل بیشتر شده و به صورت خیلی فعال تر ادامه یابد.

ح

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36305

به "بستری 56 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل، حال 84 بیمار کرونایی وخیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 56 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل، حال 84 بیمار کرونایی وخیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید