بسیاری از کاربران وان پلاس 9 پرو با مشکل داغ شدن بیش از حد آن روبرو شده اند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش تعداد زیادی از کاربران، به نظر می رسد گوشی وان پلاس 9 پرو که پرچم دار جدید شرکت وان پلاس هم به حساب می آید از مشکل داغ شدن شدید بهره می برد.

بسیاری از کاربران وان پلاس 9 پرو با مشکل داغ شدن بیش از حد آن روبرو شده اند

وان پلاس اوایل فروردین ماه سال جاری بود که از گوشی های سری وان پلاس 9 رونمایی کرد که شامل دو مدل استاندارد و پلاس می شوند. اما حالا که کمتر از 20 روز از معرفی آن ها می گذرد، کاربران زیادی را شاهد هستیم که در توییتر و انجمن وان پلاس، از مشکل داغ شدن بیش از حد وان پلاس 9 پرو گله مند هستند و امیدوار به اینکه شرکت چینی راه حلی برای این مشکل پیش رویشان قرار دهد.

اینطور که به نظر می رسد، مشکل داغ شدن وان پلاس 9 پرو زمانی جدی می گردد که یک سری فعالیت های خاص انجام می گیرد. طبق گفته بسیاری از این کاربران، زمانی گوشی آغاز به داغ شدن بیش از حد می نماید که از اپلیکیشن دوربین استفاده گردد. مثلا یکی از کاربران گفته وقتی در وضوح 4K مشغول ضبط ویدیویی با سرعت 60 فریم بر ثانیه بود، گوشی تنها به مدت 1 دقیقه توانست به فیلم دریافت ادامه دهد و بعد از آن هشدار داغی بیش از حد برایش به نمایش درآمد. بعد از اینکه اخطار یاد شده به نمایش درآمد، گوشی فعالیت های پردازشی را محدود می کرد تا دمای پردازنده کاهش پیدا کند.

کاربر دیگری هم مدعی شد هنگام ضبط ویدیو در وضوح 4K و با سرعت 120 فریم بر ثانیه، گوشی تنها 2 دقیقه و 21 ثانیه دوام آورد و سپس آنقدری داغ شد که اخطار یاد شده به نمایش درآمد. اگرچه مدت زمان ضبط ویدیو تا داغی بیش از حد ثابت نیست اما به نظر می رسد اپلیکیشن دوربین قطعا یکی از بخش های دردسرساز و تاثیرگذار در این زمینه است. چون بعضی از کاربران گفته بودند زمان داغ شدن گوشی، اپلیکیشن دوربین تنها اپلیکیشن در حال انجام بود.

شرایط دیگری که باعث داغ شدن بیش از حد وان پلاس 9 پرو می شد، هنگام شارژ بود. البته اینطور که به نظر می رسد، حتی ایستان زیر نور مستقیم آفتاب و کار کردن با گوشی هم در داغ کردن آن بی تاثیر نبود که خب یکی از مسائل عظیم دارندگان گوشی های قدرتمند در تابستان همین داغ شدن است اما معمولا آنقدری نیست که آن را مشکل در نظر بگیریم. بعضی ها نیز به این نکته اشاره داشتند که گوشی در مراحل اولیه راه اندازی آنقدر داغ کرد که نتوانستند این فرایند را به اتمام برسانند. البته احتمال اینکه این مدل مشکل دار بوده باشد زیاد است چون در تمام شرایط بالا، داغ کردن تا حدودی طبیعی است.

اینکه این مشکل فقط برای یک سری از مدل ها پیش آمده قطعی است و مانند بخارگرفتگی لنز دوربین سری نوت 20، مسئله ای نیست که برای همه مدل ها بوجود آمده باشد. اما خب تعداد کاربرانی که از این بابت گله مند هستند کم نیست. حال باید دید وان پلاس چه موضعی در قبال این اتفاقات می گیرد و آیا اصلا این موضوع را یک مشکل از سوی خود می داند یا خیر.

  • مقایسه دوربین وان پلاس 9 پرو با گلکسی S21 اولترا و آیفون 12 پرو مکس

منبع: PhoneArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30416

به "بسیاری از کاربران وان پلاس 9 پرو با مشکل داغ شدن بیش از حد آن روبرو شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسیاری از کاربران وان پلاس 9 پرو با مشکل داغ شدن بیش از حد آن روبرو شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید