بلیط هواپیما اوکراین

به گزارش مجله سلو بلاگ، اوکراین که در اروپای شرقی واقع شده است و با روسیه، روسیه سفید، اسلواکی، مولداوی، مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد. با اینکه در سال های اخیر گوشمان بیشتر به اخبار سیاسی در خصوص کشور اوکراین عادت نموده است، نبازد از یاد ببریم که تقابل سنتی و مدرنیت و مواجهه طبعیت و صنعت سبب شده است تا این کشور اروپای شرقی به مقصدی جذاب برای مسافرانی تبدیل گردد که هنگام خرید بلیط هواپیما، دوست دارند تا هم بلیط ارزان بخرند و هم حسابی از سفر خود لذت ببرند. احتمالا شما نیز بعد از خواندن فهرست بلند و بالایی که از دیدنی های اوکراین در ادامه برایتان ردیف می کنیم، ترغیب خواهید شد تا بلیط هواپیما اوکراین بخرید و با خرید بلیط ارزان اوکراین، سفری اروپایی و لذتبخش را تجربه کنید.

بلیط هواپیما اوکراین

اوکراین را شاید در این سال ها، بیشتر به انقلاب های رنگی اش و اخیرا، محل مناقشه اتحادیه اروپا با روسیه شناخته باشیم اما آن چه که بیش از پیش در پایتخت آن به چشم می خورد، آرامش، رنگ، موسیقی و کلیساست. جاهایی در شهر، به تپه هایی جنگلی می رسید و فکر می کنید این جا دیگر انتهای شهر است اما کافی است از پیچی که احتمالا کمی سربالایی هم دارد بگذرید، پسِ پیچ، از دیدن یک بخش جدی شهر متوجه می شوید که همه چیز ادامه دارد و قطعا بینشی در دست کم 70 سال گذشته ای این شهر وجود داشته که فضاهای سبز آن را به شکل ویژه ای حفظ نموده است.

کی یف، از شهرهایی است که حول محور یک رود پرآب شکل گرفته اند. این شهر 1500 ساله که از شهرهای قدیمی اروپای شرقی و مرکزی محسوب می گردد، از طریق رود دنیپر به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می گردد که قسمت شرقی، محله هایی با بیش از دو و نیم میلیون نفر جمعیت و بخش غربی، محله هایی با حدود یک میلیون نفر جمعیت را شامل می گردد.

خود اوکراین در مجموع 24 استان دارد و از شمال با روسیه سفید، از شرق با روسیه و از غرب و جنوب غربی، با کشورهای لهستان، اسلوواکی، مجارستان، رومانی و مولداوی همسایه است. از جنوب هم در مجاورت دریای سیاه واقع شده است. یک بخش خودمختار اخیرا مشهورتر کریمه را هم دارد که در ماجرای مناقشه های ناتو با روسیه بسیار مورد توجه رسانه ها واقع شد. خود اوکراین در کل، پس از روسیه، دومین ارتش اروپا را داراست. از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی هم تاریخ پر فراز و نشیبی را با دو انقلاب رنگی تجربه نموده است.

با همه این اوصاف، اوکراینی ها به یک چیز، خیلی معروفند؛ این که با امکانات کم هم قادرند که خوش ترین لحظه ها را برای خودشان بسازند. این را در آرامش رفتاری و در جریان زندگی روزمره اقشار مختلف آن در خیابان های پایتخت شان هم می توان مشاهده کرد.

در چنین شرایطی، تمام ازدحام و تراکم شهری، آن چیزی است که در کی یف اصلا یافت نمی گردد. در عوض، تا دلتان بخواهد، آرامش صوتی و بصری در کی یف جریان دارد.

دین غالب اوکراینی ها مسیحی است و از این لحاظ، کلیساهای متعدد و پویایی در جای جای کی یف به چشم می خورند که بیشتر آن ها هم ارزش تاریخی دارند. همچنین رنگ های گرم در این منطقه از شرق اروپا مانند روسیه سفید و امثال آن، صندلی ویژه ای ازجمله در نمای کلیساها دارد. تعداد موزه های کی یف هم مانند ساختمان های قدیمی آن، قابل توجه است.

با این اوصاف اگر قصد خرید بلیط هواپیما اوکراین را دارید این ده مکان را نباید فراموش کنید

بلیط هواپیما به شبه جزیره کریمه

1 شبه جزیره کریمه (Crimea)

کریمه منطقه جذاب برای کشف، و همچنین به عنوان یک محل عالی برای گذراندن یک تعطیلات است. همه شهرستان های آن در امتداد ساحل تاسیس شده است.

بلیط هواپیما به دیدن کوه های کارپات

2 کوه های کارپات (Carpathian Mountains)

کوه های کارپات که به آن مروارید سبز اوکراین گفته میگردد ، یکی از محبوبترین استراحت گاه ها و اماکن جهانگردی این کشور است. ترکیب زیبای طبیعت این مناطق، جنگل ها، مراتع، با چوپانان و زندگی انسانها در هماهنگی با هم ، نکته ای است که جهانگردان را در سر تا سر دنیا به خود جذب نموده است.

بلیط هواپیما به دیدن کی یف اوکراین

3 کی یف (Kyiv)

کی یف، پایتخت شلوغ اوکراین که نزدیک به سه میلیون جمعیت که در کنار رودخانه دنیپر(Dnieper) دارد. در طول قرن های 11 و 12 میلادی این شهر مرکز جهتهای تجارتی بین دریای بالتیک و دریای مدیترانه بوده است. هنر و معماری شهر کی یف از گنجینه دنیا به شمار می رود.

بلیط هواپیما به دیدن لویو اوکراین

4 لویو (lviv)

لویو یک شهر کوچک و بسیار شاعرانه است که در افسانه های باستانی و جدید غرق شده است. در این شهر خیابان های باریک و هموار با سنگ قرون وسطی با همان زینت و معماری، دست نخورده باقی مانده اند.

بلیط هواپیما به دیدن اودسا اوکراین

5 اودسا (Odessa)

اودسا به عنوان مروارید دریای سیاه سومین شهر عظیم اوکراین و عظیمترین شهر در امتداد دریای سیاه و مهم ترین شهر تجاری اوکراین است . آب و هوای معتدل اودسا، آبهای گرم و سواحل آن نظر هزاران جهانگرد را در طول سال به خود جلب میکند. خطوط سایه ، ساختمان های زیبای آن که انگار با مداد رنگی به صورت مربع های کوچک مصور شده و تلفیق آن با آب و هوای این شهر صمیمیت خاصی را رغم زده است.

بلیط هواپیما به دیدن یالتا اوکراین

6 یالتا (Yalta)

قله های کوه های شیب دار به عنوان پس زمینه ای دوست داشتنی برای یالتا هستند که جواهری در شبه جزیره کریمه به شمار می فرایند. اصلا جای تعجب نیست که نویسنده آنتون چخوف سواحل این شهر را برای زندگی انتخاب می نماید. یالتا دارای تعدادی زیادی استراحتگاه، موزه و سواحل زیباست.

بلیط هواپیما به دیدن کامیانتز پودیلسکی

7 کامیانتز-پودیلسکی (Kamyanets-Podilsky)

کامیانتز پودولسکی یکی از قدیمی ترین شهرهای اوکراین است که به نوعی فرهنگ اوکراین را زنده نگه داشته است. یک جزیره سنگی در جهت جریان رودخانه اسموتریچ (Smotrich) در یک دره عمیق و باریک، وجود دارد که بیش از هزار سال مانند معجزه ای در دل این شهر جلوه نمایی می نماید.

بلیط هواپیما به دیدن چرنیهیف اوکراین

8 چرنیهیف (Chernihiv)

چرنیهیف برای دوهزار سال محل سکونت انسان ها و اقوام مختلف بوده است. این ناحیه دارای یک منطقه بسیار مهم تاریخی است که با نام Novgorod-Siversky شناخته می گردد.

بلیط هواپیما به دیدن پارک سوفیکا اوکراین

9 پارک سوفیکا (Sofievka)

پارک سوفیکا شاهکاری در دنیای واقعی معماری که در اواخر قرن 18 و اوایل قرن نوزدهم ساخته شد و مساحت آن در حدود 155 هکتار است.

بلیط هواپیما به دیدن پولتاوا

10 پولتاوا (Poltava)

پولتاوا، منطقه ای تاریخی است که بین کی یف و خارکف واقع شدع است و بیش از هر چیزی به دلیل نقشی که در جنگ قزاق ها با ائتلاف سوئد و روسیه تزاری بازی نموده است، معروف و دیدنی شده است.

برای خرید بلیط هواپیما اوکراین و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن خبرنگاران می باشد. در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما خبرنگاران به صورت روزانه تخفیف های ویژه روی جهتهای خارجی وجود دارد که شما می توانید با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، از این امکانات ویژه و بعضی ویژگی های دیگر بهره مند شوید.

گردآوری: خدمات بلیط هواپیما خارجی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: سفرستان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15064

به "بلیط هواپیما اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید