بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری

به گزارش مجله سلو بلاگ، رپرتاژآگهی - بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری چیست؟ این سوالی است که اگر درگیر خرید آبگرمکن برای منزل خود باشید، فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد؛ چرا که آبگرمکن نقش مهمی را در منازل ایفا می کند. به بیان ساده تر اگر دستگاه آبگرمکن از کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار نباشد، سیستم آب گرم در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی دچار اخلال خواهد شد. بنابراین لازم است در زمان خرید (خرید آبگرمکن گازی و برقی)با توجه و دقت بالا بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری را انتخاب کنید تا از کیفیت و طول عمر آن اطمینان خاطر داشته باشید. پس اگر شما هم در پی خرید آبگرمکن گازی برای منزل خود هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید

بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری

برای اطلاعات بیشتر می توانید در وبلاک سایت فروشگاه اینترنتی فروشکالا مقاله مقایسه ایی آبگرمکن بوتان یا ایران شرق را مطالعه کنید.

مهم ترین نکات برای خرید آبگرمکن گازی دیواری

آبگرمکن ها در دو دسته دیواری و ایستاده تولید و عرضه می شوند که از این میان آبگرمکن های دیواری به جهت اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند طرفداران بیشتری دارند. این نوع از آبگرمکن ها که روی دیوار نصب خواهند شد، از طریق برندهای مختلفی در ایران تولید می شوند که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. به طور کلی نکات مهمی وجود دارد که می بایست در زمان خرید آبگرمکن گازی دیواری مورد توجه قرار دهید، برخی از این نکات عبارت هستند از:

  • تولید کنندگان و حتی بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری هم این دستگاه ها را با ظرفیت های مشخصی تولید می کنند. بنابراین می بایست بسته به متراژ منزل و میزان مصرف بهترین آبگرمکن را انتخاب و خریداری نمائید.
  • بهتر است از برندهای ایرانی خرید کنید که با ضمانت کامل ارائه شده و در صورت نیاز به تعمیرات به راحتی در داخل کشور تعمیر و تحویل داده گردد.
  • بهترین برند را برای خرید انتخاب کنید تا شرایط دستگاه و داشتن استانداردهای جهانی آن اطمینان خاطر داشته باشید.

بدون شک با توجه به موارد ذکر شده به راحتی می توانید برندهای معتبر و مشهور را برای خرید شناسایی کنید، اما در ادامه تعدادی از تولیدکنندگان برتر کشوری معرفی خواهند شد.

بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری را بشناسید!

در یک بیان کلی به تولید کنندگانی که با دانش بالا و در اختیار داشتن متریال، دستگاه و نیروی کار حرفه ای در حال فعالیت هستند، می توان اطمینان کرد. این نوع برندها عموماً در ایران شناخته شده هستند و تولیدات با کیفیت آن ها در اغلب خانه ها دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. بوتان: یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین برندها در زمینه طراحی و تولید انواع آبگرمکن گازی دیواری بوتان می باشد. این برند که با تولید دستگاه های پیشرفته و کاربردی موجب برقراری رفاه و آسایش خانواده های ایرانی از گذشته تا به امروز بوده است.بسیاری از محصولات این برند داخلی علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی به کشور های خارجی در همسایگی ایران و کشورهای اروپا صادر می گردد البته بسیاری از این محصولات بنام صادراتی بقیمت بالاتری و بعنوان با کیفیت تر در بازار داخلی بفروش می رود شرکت بوتان علاوه بر آبگرمکن محصولات دیگر مانند پکیج شوفاژ دیواری که اخیرا طرفداران بسیار زیادی بخاطر ویژگی های خاص پیدا کرده همچنین محصولات دیگری مانن بخاری ،اجاق گاز و غیره ئارد.این برند انواع مدل های آبگرمکن گازی دیواری را تولید می کنند از نوترین تولیدات آبگرمکن این شرکت آبگرمکن گازی دیواری

    از نو ترین مدل های آبگرمکن دیواری گازی که دارای تکنولوژی پیشرفته و بروز مانند:B3315if

    تامین آب گرم فوری، دائم و فراون، دارای راندمان بالا، بیش از 87%، مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل، کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار، مجهز به فن آوری تخلیه آلاینده ها، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، مجهز به سیستم آیونایز و کنترل هوشمند، بدون شمعک و دارای سیستم جرقه زن اتوماتیک، آسیب پذیری کم در مقابل سختی آب و رسوب گرفتن،

برای واحدهای تجاری و اداری، مسکونی توصیه می گردد.

برای منطقه ها دارای سختی آب توصیه می گردد.

برای ساختمان های روبرو با مشکل دودکش توصیه می گردد.

این آبگرمکن با استفاده از فن تخلیه آلاینده ها که در جهت خروج دود از دستگاه واقع شده، آلاینده ها را با شتابی فزاینده از آبگرمکن خارج می نماید. این ویژگی موجب می گردد تا بتوان با تایید سرویسکار مجاز از دودکش های با قطر کم یا فاقد ارتفاع عمودی نیز در نصب این مدل استفاده نمود.

  1. ایران شرق: برند ایران شرق که در مشهد فعالیت خود را آغاز و امروز به عنوان یکی از ستون های محکم تولیدی در ایران شناخته می گردد نیز در زمینه تولید آبگرمکن گازی پیروز بوده است. این شرکت تخصصی که در زمینه تولید بخاری نیز بسیار شناخته شده، تمامی محصولات را با ضمانت 18 ماهه به فروش می رساند.
  2. ایران رادیاتور: یکی دیگر از برندهای ایرانی که به مانند یک غول بزرگ و حرفه ای در حال فعالیت می باشد، ایران رادیاتور است که خط تولید آبگرمکن، پکیج، رادیاتور و کولر اسپلت را فعال دارد. ایران رادیاتور نیز کیفیت محصولات خود را تضمین کرده و با ضمانت نامه به فروش می رساند.

برندهای فوق تنها موجودی های بازار ایران نیستند، اما اگر در پی بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری باشید انتخاب یکی از سه نمونه فوق انتخابی هوشمندانه و عالی برای شما خواهد بود. طبیعتاً خرید محصولاتی که از صفر تا صد در ایران تولید شده علاوه بر اطمینان خاطر درباره کیفیت محصول موجب پیشرفت تولیدات داخلی و خودکفایی کشور نیز خواهد شد.

بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری را از فروشکالا بخواهید!

خرید اینترنتی آبگرمکن گازی موجب می گردد که هزینه های ناشی از رفت و آمد و جستجوی محصول از بین رفته و زمان کمتری صرف گردد، به همین جهت مراجعه به سایت فروشکالا بهترین اقدام است. با مراجعه به فروشکالا می توانید بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری را شناسایی و با قیمت مناسب خریداری کنید. از آنجا که این سایت در همکاری کامل با دیجی کالا قرار گرفته است، خرید اینترنتی از آن کاملاً مطمئن بوده و به سرعت پیش خواهد رفت. برای دسترسی به این مجموعه و کسب اطلاعات کامل درباره محصولات کافی است که روی لینک http://foroshkala.net کلیک کنید. با فروشکالا هیچ نگرانی برای خرید محصولات با ضمانت کامل و کیفیت مطلوب وجود ندارد، پس همین حالا برای خرید آبگرمکن اقدام کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 39322

به "بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید