به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، تلاش برای ادامه فرایند پیروزیها

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی عصر شنبه بعد از اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: بابت داشتن چنین تیم خوبی به نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم. به بازیکنان خودم به خاطر بازی با برنامه و منظم شان خسته نباشید و خداقوت می گویم و به خاطر رشادت و دوندگی که مانند بازی گذشته گذاشتند تشکر می کنم.

به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، تلاش برای ادامه فرایند پیروزیها

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم برنده بازی شویم. با توجه به اینکه بازی را کاملاً آنالیز کرده بودیم و تغییر سبک و سیستم داشتیم، بازیکنانم کارشان را خوب انجام دادند و موقعیت های بیشتری به خصوص در نیمه اول داشتیم. خوشحالم هنوز با خلق موقعیت جلو می رویم.

سرمربی مس رفسنجان بیان نمود: تیم ما در چهار بازی پایانی در بخش دفاعی خوب کار کرده و فقط در برابر تراکتور گل خوردیم که حقمان در آن بازی نیز کسب سه امتیاز بود.

ربیعی گفت: این پیروزی را به هواداران واقعی خودمان تقدیم می کنم که نگران بودند و ما شرمنده آنها بودیم. الان خوشحالم که گل زدیم، گل نخوردیم و سه امتیاز را کسب کردیم. امیدوارم با حمایت هواداران این فرایند را ادامه دهیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودم مسابقات لیگ برتر، گفت: هفته های ابتدایی لیگ برتر به گونه ای است که فعلاً مبنایی برای قضاوت تیم ها وجود ندارد. تیمی وجود دارد که هفته قبل سه گل خورد اما این هفته چهار گل زد. این هفته های ابتدایی به خصوص برای مس که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده، چالش برانگیز بود.

ربیعی افزود: این چالش ها را پذیرفته بودیم و قبول کردیم. روی باور بازیکنانم بیشتر کار می کنیم و کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم و ما بازی به بازی جلو می رویم.

وی بیان نمود: در بازی با سایپا هم بازی خوبی ارائه کردیم. وقتی فرایند تیم با کیفیت است، نمی توان نگران بود. اگر بد بازی کنیم و ببریم، باید نگران آینده باشیم. در غیر این صورت باید صبور باشیم تا با اصول درست در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان نیز گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی است. آن ها به پرسپولیس نباختند و سپاهان را بردند. در این دیدار هم روی ارسال های بلند موقعیت هایی داشتند اما در مجموع تیم ما ریتم درستی داشت. این فرایند را در چهار بازی قبل هم داشتیم. امروز دیدید که در نیمه اول چقدر موقعیت از دست دادیم. در نیمه دوم هم توپ های ما از دهانه دروازه عبور کرد. من به تک تک بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم مردم رفسنجان شاد باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26206

به "به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، تلاش برای ادامه فرایند پیروزیها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، تلاش برای ادامه فرایند پیروزیها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید