به کمک رسانی به هر سازمانی که نقشی در جلوگیری از شیوع کرونا دارد ملزم هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیستم اسفندماه طی نامه ای به رئیس اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) از او خواست در زمینه دسترسی ایران به تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا تلاش کند.

به کمک رسانی به هر سازمانی که نقشی در جلوگیری از شیوع کرونا دارد ملزم هستیم

شافعی در این نامه تحریم های آمریکا را دلیل عدم دسترسی ایران به امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا دانسته و آورده است: در شرایطی که تحریم های یک جانبه و غیرانسانی ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران، شرایط تهیه اقلام و لوازم مورد نیاز پزشکی و بهداشتی را مشکل کرده است، مساعدت فوری اتاق بازرگانی بین المللی و جامعه جهانی، موجب امتنان است.

رئیس اتاق ایران خطاب به پال پولمن نوشته است در این ارتباط انتظار می رود که جنابعالی اقدامات و ترتیبات لازم را با هماهنگی فعالان اقتصادی بین المللی و اعضای محترم ICC برای مشارکت در مبارزه علیه انتشار و نیز نابودی این بیماری فراگیر، از طریق فراهم آوردن و تامین نیازهای پزشکی و درمانی از قبیل تجهیزات پزشکی و مواد مورد نیاز، به عمل آورید.

شافعی تاکید کرده است که مبارزه علیه این بیماری در سطوح منطقه ای و جهانی، نه تنها مساعدت به مردم ایران است بلکه با کنترل و نابودی این ویروس، از انتشار بیشتر آن در منطقه و جهان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

پس از انتشار خبر ارسال این نامه، صفحه رسمی اتاق بازرگانی بین المللی در توییتر نوشت: ما صدای شما را می شنویم و ملزم به کمک رسانی به هر سازمانی که نقشی در جلوگیری از شیوع دارد، هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13827

به "به کمک رسانی به هر سازمانی که نقشی در جلوگیری از شیوع کرونا دارد ملزم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کمک رسانی به هر سازمانی که نقشی در جلوگیری از شیوع کرونا دارد ملزم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید