بیرانوند: ما به جای بهداد سلیمی تصمیم نمی گیریم، خداحافظی یک بحث کاملا شخصی است، علی حسینی همچنان وزنه می زند

به گزارش مجله سلو بلاگ، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: تا زمانی که یک ورزشکار خودش به ما اعلام نکند مرا بازنشسته معرفی کنید، این کار را انجام نخواهیم داد چون خداحافظی کردن از دنیای قهرمانی یک تصمیم کاملا شخصی است.

بیرانوند: ما به جای بهداد سلیمی تصمیم نمی گیریم، خداحافظی یک بحث کاملا شخصی است، علی حسینی همچنان وزنه می زند

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی گفت: او با مربی اش تمرین می نماید، قرار نیست تا مسابقات تایلند به اردوی تیم ملی بیاید، البته من یکی دو روز در فدراسیون نبودم و اطلاعات دقیقی از این موضوع ندارم. می دانم قرار است با برادرش به کاپ تایلند برود، الان هم دقیقا نمی دانم کجاست و کجا تمرین می نماید، فقط می دانم برای شرکت در کاپ پادشاهی تایلند آماده می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار نیست وزنه بردار دیگری غیر از رستمی به کاپ تایلند برود، تاکید نمود: مربیان تیم ملی برنامه ای برای شرکت در این مسابقه نداشتند، یک سری از وزنه برداران ما در جهانی یکی از 6 گزینشی المپیک خود را سپری نموده بودند و یک عده هم که جا مانده بودند به قطرکاپ رفتند. بعد از این هم تا سرانجام امسال کاپ تایلند و جام فجر را داریم که کیانوش رستمی به تایلند می رود.

بیرانوند در خصوص تیم های شرکت کننده در جام بین المللی فجر که قرار است اسفند ماه در اهواز برگزار گردد، گفت: هنوز برای دعوت از تیم ها فرصت داریم، اما چیزی که هست این رقابت ها امسال نسبت به سال های گذشته در شرایط بهتری برگزار می گردد. ما از سراسر جهان برای حضور در جام فجر متقاضی داریم چون یکی از مراحل گزینشی المپیک محسوب می گردد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه وضعیت بهداد سلیمی برای اضافه شدن به کادرفنی تیم های ملی به کجا کشید، توضیح داد: او خودش مصاحبه نموده و گفته که پیشنهادی از سوی فدراسیون برای مربیگری در تیم ملی جوانان دریافت نموده اما گفته فعلا به بحث مربیگری علاقمند نیست.

وی در این خصوص که این پاسخ بهداد سلیمی به معنای تصمیم او برای ادامه دادن وزنه برداری است، تاکید نمود: نمی دانم، بهتر است در این مورد از خودش بپرسید.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا بهداد حاضر به امضا کردن برگه درخواست بازنشستگی شد؟ اظهار داشت: ما هنوز برگه ای مبنی بر درخواست بهداد سلیمی برای بازنشستگی دریافت ننموده ایم و به خاطر جریانی که برای سهراب مرادی پیش آمد، خودمان در این خصوص هیچ اقدامی انجام نخواهیم داد. آن موقع یک نفر از طرف سهراب مرادی برگه بازنشستگی را پر نموده بود درحالیکه او خودش هم خبر نداشت. این اتفاق در فدراسیون ما رخ نداد و مربوط به فدراسیون گذشته است. او وقتی به اوج آمادگی رسید، دقیقه نود عنوان شد که نمی تواند در مسابقات شرکت کند. ما می خواهیم چنین چیزی دوباره تکرار نگردد و تا زمانی که یک ورزشکار خودش به ما اعلام نکند مرا بازنشسته معرفی کنید، این کار را انجام نخواهیم داد چون خداحافظی کردن از جهانی قهرمانی یک تصمیم کاملا شخصی است.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه آیا غیبت سعید علی حسینی در اردوی اخیر تیم ملی به معنای تصمیم او برای خداحافظی است، گفت: نه چنین چیزی نیست، او می خواهد وزنه بزند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2402

به "بیرانوند: ما به جای بهداد سلیمی تصمیم نمی گیریم، خداحافظی یک بحث کاملا شخصی است، علی حسینی همچنان وزنه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: ما به جای بهداد سلیمی تصمیم نمی گیریم، خداحافظی یک بحث کاملا شخصی است، علی حسینی همچنان وزنه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید