تحلیل 2 رسانه سوئدی و فرانسوی از نمایش درخشان قدوس در لوشامپیونه

به گزارش مجله سلو بلاگ، دو رسانه سوئدی و فرانسوی دستاوردهای ملی پوش ایرانی تیم آمیا در فصل جاری لوشامپیونه را موفقیتی بزرگ توصیف کردند.

تحلیل 2 رسانه سوئدی و فرانسوی از نمایش درخشان قدوس در لوشامپیونه

به گزارش خبرنگاران، روزنامه سوئدی آفتون بلادت در مطلبی با عنوان موفقیت جدید سامان قدوس درباره پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم آمیا برابر رن نوشته است: ملی پوش ایرانی با دو پاس گل در بازی برابر رن باعث پیروزی تیمش شد و موفقیتی جدید را ثبت کرد. سامان قدوس که با ناراحتی های بسیاری پیش از ترک فوتبال سوئد و باشگاه اوسترشوندس روبرو گردیده بود برای رسیدن به موفقیت در لیگ فرانسه زمانی طولانی پیشِ رو نداشت.

در ادامه این مطلب رسانه سوئدی آمده است: سامان قدوس پس از جام جهانی 2018 روسیه به تیم اوسترشوندس بازگشت و سپس در انتقالی خاص راهی تیم آمیای فرانسه شد. او در نخستین بازی خود در لوشامپیونه یک گل به ثمر رساند و در پیروزی 2 بر یک شب گذشته آمیا برابر رن نیز دو پاس گل داد. قدوس در هفت بازی اخیرش در لیگ دسته اول فرانسه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

سایت فرانسوی مادین فوت نیز درباره بازی درخشان سامان قدوس برابر رن خاطر نشان نموده است: بازیکن ایرانی با دو پاس گل تکنیک خود را برابر رن به نمایش گذاشت. او که تابستان امسال میلادی به تیم آمیا پیوست، بازیکن بسیار مناسبی است و مسائل زیادی را برای خط دفاعی تیم رن در بازی شب گذشته ایجاد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1085

به "تحلیل 2 رسانه سوئدی و فرانسوی از نمایش درخشان قدوس در لوشامپیونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل 2 رسانه سوئدی و فرانسوی از نمایش درخشان قدوس در لوشامپیونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید