ترابیان: هدف همه فوتسالی ها، برگزاری لیگ خوب و بانشاط و موفقیت تیم ملی فوتسال است

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره حضور همه تیم ها در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا، توضیحاتی ارائه داد.

ترابیان: هدف همه فوتسالی ها، برگزاری لیگ خوب و بانشاط و موفقیت تیم ملی فوتسال است

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، روز گذشته (سه شنبه) فدراسیون فوتبال اظهار داشت که تیم ملی فوتسال ایران باید در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا 2018 شرکت کند و در این مرحله با تیم های افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان،ترکمنستان و نپال به رقابت می پردازد.

عباس ترابیان در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: طبق قانون AFC در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا در سال های گذشته، سه تیم برتر جام ملت های آسیا در دوره قبل و نیز تیم میزبان بازی ها، به طور اتوماتیک در مرحله نهایی جام ملت های آسیا حضور داشتند. امسال اما کمیته فوتسال AFC به قصد مهیج کردن بازی ها، بیشتر شدن بیننده های مسابقات و نیز حضور تیم های قوی تر در این بازی ها تصمیم گرفته است که همه تیم ها در مرحله انتخابی جام ملت ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ناظم الشریعه هم در این مورد مطلع است، گفت: هر نامه ای که AFC یا فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال کند، به روابط بین الملل فدراسیون می رسد و سپس به کسانی که مسئولیت دارند داده می شود. در این باره هم باید با کادر فنی تیم ملی و سازمان لیگ جلساتی برگزار کنیم تا برنامه ها را با هم تطبیق دهیم. برخی تصمیمات AFC همان زمان قابل اجرا نیست و در جلسه کمیته اجرایی AFC باید تأیید شود. ممکن است که این زمانی که به ما اعلام نشده بود، به همین خاطر باشد. در این باره آقای کفاشیان باید پاسخگو باشد. ما با کسی زاویه نداریم و هدف همه فوتسالی ها، برگزاری خوب و بانشاط لیگ برتر و نیز، موفقیت تیم ملی فوتسال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12670

به "ترابیان: هدف همه فوتسالی ها، برگزاری لیگ خوب و بانشاط و موفقیت تیم ملی فوتسال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: هدف همه فوتسالی ها، برگزاری لیگ خوب و بانشاط و موفقیت تیم ملی فوتسال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید