ترامپ رقیب انتخاباتی خود را خوابالو توصیف کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دونالد ترامپ در مصاحبه ای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را به عنوان یکی از رقبایش بی اهمیت تلقی کرد.

ترامپ رقیب انتخاباتی خود را خوابالو توصیف کرد

به گزارش به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه ای بار دیگر حضور جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را به عنوان یکی از رقبایش بی اهمیت تلقی کرد.

او ضمن مصاحبه با رادیو بوستون هرالد در پاسخ به این پرسش که از کدام نامزد دموکرات در انتخابات آینده می ترسد، گفت: او [بایدن] یک مرد خوابالو است. ولی نمی دانم [از کدام کاندید دموکرات ریاست جمهوری می ترسم]. منظورم این است که چه کسی واقعا می داند چه کسی بهترین کار ها را انجام می دهد: با این همه، من او را دوست دارم.

ترامپ در مقایسه بین جو بایدن با برنی سندرز، دیگر نامزد دموکرات ها گفت: او [بایدن] به باهوشی برنی نیست و به همان اندازه سریع نیست.

رئیس جمهور آمریکا در سرانجام این مصاحبه بار دیگر به حمایت بزرگترین اتحادیه آتش نشان آمریکا از جو بایدن، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور واکنش نشان داد.

تیم ترامپ معتقد است اگر بایدن پیروز به دریافت تضمین حزب دموکرات شود، قوی ترین رقیب او در انتخابات 2020 می شود. بسیاری از تحلیلگران حملات ترامپ را به عنوان نشانه ای از نگرانی در مورد نتیجه انتخابات آینده در برابر بایدن عنوان کرده اند. اما ترامپ پیش بینی کرد ما قصد داریم انتخابات را به خوبی پیش ببریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4525

به "ترامپ رقیب انتخاباتی خود را خوابالو توصیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ رقیب انتخاباتی خود را خوابالو توصیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید