تصاویر فاش شده از پنل جلوی هواوی میت 30 اطلاعات جدیدی را فاش می کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به تازگی دو تصویر از پنل جلوی هواوی میت 30 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که اطلاعاتی را درباره این دستگاه فاش می کند. در این تصاویر، علاوه نمایشگر میت 30، ماژول های دوربین و اسکنر اثر انگشت دورن نمایشگر آن نیز دیده می شوند.

تصاویر فاش شده از پنل جلوی هواوی میت 30 اطلاعات جدیدی را فاش می کند

با توجه به این تصاویر، بریدگی (ناچ) موجود در بالای نمایشگر میت 30 نسبت به میت 30 پرو کوچکتر است. بر خلاف آنچه در میت 20 دیده بودیم، ظاهرا میت 30 از دو دوربین در قسمت جلوی دستگاه بهره خواهد گرفت. انتظار می رود با اضافه شدن یک سنسور دیگر به دوربین سلفی، علاوه بر عملکرد کلی دوربین، سیستم تشخیص چهره دستگاه نیز بهبود یابد.

پیش از این اعلام شد که میت 30 پرو از نمایشگر آبشاری استفاده خواهد کرد و تصاویر فاش شده از این دستگاه لبه های خمیده نمایشگر را نشان می داد که گفته می شود تا 88 درجه خمیدگی دارد. اما اگر مدل نهایی میت 30 با تصاویری که امروز منتشر شده مطابقت داشته باشد، این دستگاه بر خلاف مدل پرو، از نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد. با نگاه به این تصاویر، حاشیه های باریکی را در دو طرف نمایشگر مشاهده خواهید کرد که ضخامت آن در بالا و پایین پنل بیشتر شده است. اما طبق تصاویر فاش شده از میت 30 پرو، لبه های نمایشگر این مدل هیچ حاشیه ای ندارند. تفاوت دیگر در نرخ بازسازی تصویر نمایشگر این دو دستگاه است که میت 30 پرو به نمایشگر 90 هرتزی و میت 30 به نمایشگر 60 هرتزی مجهز خواهد شد.

هواوی میت 30 از چیپ پرچم دار کایرین 990 بهره می گیرد که جدیدترین چیپ پردازشی این شرکت است. روز گذشته کمپانی چینی از معرفی این چیپ جدید 7 نانومتری در روز 6 سپتامبر در نمایشگاه IFA برلین خبر داد. احتمالا کایرین 990 به مودم 5G یکپارچه مجهز خواهد بود، بنابراین انتظار داریم میت 30 از 5G نیز پشتیبانی کند.

طبق آن چه تا به حال در شایعات و خبرها اعلام شده است، پیش بینی می شود میت 30 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD، حافظه داخلی 128 گیگابایت برای نسخه پایه، دوربین سه گانه و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بهره بگیرد. با توجه به اینکه هواوی اعلام کرده است در حال حاضر برنامه ای برای عرضه گوشی های مبتنی بر سیستم عامل هارمونی ندارد، احتمالا میت 30 به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد. بر اساس خبرهای پیشین، خانواده گوشی های میت 30 در روز 19 سپتامبر (28 شهریور) معرفی خواهند شد.

منبع: Phone Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7924

به "تصاویر فاش شده از پنل جلوی هواوی میت 30 اطلاعات جدیدی را فاش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر فاش شده از پنل جلوی هواوی میت 30 اطلاعات جدیدی را فاش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید