تعامل و ارتباط دستگاه های اجرایی دیر با رسانه ها گسترش یابد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا ناطقی پور صبح یکشنبه در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان با اصحاب رسانه گفت: بیان ظرفیت و استعدادهای شهرستان در گرو فعال بودن خبرنگاران و همکاری روابط عمومی هاست.

تعامل و ارتباط دستگاه های اجرایی دیر با رسانه ها گسترش یابد

وی اضافه کرد: اهمیت صندلی روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در تمام عرصه ها پیشتاز است دوچندان گردیده، به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات دوام شان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.

ناطقی پور گفت: روابط عمومی در ادارات دارای صندلی ویژه ای است و پس از مدیر قراردارد.

دبیر شورای فرهنگ ادامه داد: متأسفانه بعضی از مدیران از صندلی واقعی روابط عمومی به خوبی واقف نیستند در حالیکه روابط عمومی ها چشم بینای سازمان در برگزاری برنامه ها با توجه به نیازسنجی اجتماعی هستند و این نیازسنجی اجتماعی خود یکی از وظایف روابط عمومی ها است.

ناطقی پور گفت: در دنیای حاضر، صندلی مهم روابط عمومی بیش از هر زمان دیگر آشکار می گردد، چرا که روابط عمومی، می تواند پل ارتباطی بین افراد جامعه و سازمان ها بوده و با انجام کار حرفه ای موفقیت سازمانی را تضمین کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر نیز در این نشست گفت: انعکاس مطالب و اخبار دستگاه ها جز با تعامل با خبرنگاران میسر نیست.

مسعود تنگستانی گفت: روابط عمومی ها رکن اصلی هر اداره و به عنوان پل ارتباطی درون و برون سازمانی هستند.

تنگستانی اضافه کرد: ارزیابی هر مسئول بر اساس ارتباط آنان با اصحاب رسانه است و اگر مدیری در این مورد کم کاری کرد به طور جدی از مقام های استان پیگیری خواهد شد.

وی توضیح داد: متاسفانه در اکثر ادارات و نهادهای کشور، اهمیت و صندلی این نهاد شناخته گردیده نیست و در نهادها و سازمان ها و ادارات شهرستان ما هم به تبع آن ها چنین است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیر گفت: روابط عمومی ترکیبی از علم و آگاهی، هنر و تخصص است و مسئول آن برای موفق شدن در این پست و مسئولیت باید خود را به همه این فنون مجهز و آراسته کند و آیینه شفاف و تمام نمای موسسه خود باشد.

تنگستانی گفت: روابط عمومی به عنوان چراغی فروزان، راه های توسعه و سازندگی و پشرفت را برای مدیران سازمان و موسسات به ارمغان می آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 190

به "تعامل و ارتباط دستگاه های اجرایی دیر با رسانه ها گسترش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل و ارتباط دستگاه های اجرایی دیر با رسانه ها گسترش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید