تغییر زمان تشییع پیشکسوت پرسپولیس، کاشانی شنبه از استادیوم شیرودی بدرقه می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، زمان تشییع پیکر زنده یاد جعفر کاشانی به شنبه موکول شد.

تغییر زمان تشییع پیشکسوت پرسپولیس، کاشانی شنبه از استادیوم شیرودی بدرقه می گردد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت جعفر کاشانی اطلاعیه ای درباره مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت منتشر کرد که به توضیح زیر است:

امروز چهارشنبه اعضای هیأت مدیره باشگاه برای تشکیل جلسه گرد هم آمده بودند که متاسفانه خبر درگذشت زنده یاد جعفر کاشانی را دریافت کردند.

با دریافت این خبر، جلسه از حالت عادی خارج شد. اعضا لحظاتی پس از انجام امور ضروری باشگاه و تیم، جلسه را به خاتمه رساندند.

محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه، به محض دریافت خبر، نماینده هایی را به بیمارستان اعزام کرد تا پیگیر امور باشند. وی همچنین پس از جلسه، خود برای پیگیری امور به همراه اعضای هیأت مدیره به سرعت راهی بیمارستان رسالت شد.

مدیر عامل سرخپوشان پس از حضور در محل، ضمن ابراز تاسف، به خانواده زنده یاد کاشانی تسلیت گفت و پیغام همدردی و تعزیت باشگاه را به اطلاع ایشان رساند.

در ادامه، صحبت ها برای برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تشییع، بدرقه و خاکسپاری با خانواده وی انجام شد.

بر این اساس، مقرر گشت پیکر پیشکشوت نامدار فوتبال ایران و رئیس باشگاه پرسپولیس، ساعت 9 صبح روز شنبه ابتدا به باشگاه شاهین منتقل گردد که خانه اول او در فوتبال بود. سپس پیکر وی برای تشییع، بدرقه و آخرین دیدار با دوستان و یاران قدیمی و اهالی ورزش، فوتبال و پرسپولیس به استادیوم شهید شیرودی (امجدیه) منتقل گردد. آغاز مراسم در امجدیه ساعت 10 صبح روز شنبه خواهد بود.

امجدیه برای سال های زیادی شاهد هنرنمایی زنده یاد کاشانی بود و حالا آخرین دور افتخار را در آنجا خواهد زد تا پس از اقامه نماز حاضرین بر پیکر ایشان، راهی منزل ابدی خود در بهشت زهرا (س) گردد. هر چند، قلب اهالی فوتبال ایران و خانواده بزرگ پرسپولیس همیشه خانه این مرد بزرگ و خاص خواهد بود، چنانکه برای دیگر افتخارآفرینان چنین است.

باشگاه پرسپولیس امروز همچنین نامه نگاری های خود را به وسیله فدراسیون فوتبال با بهشت زهرا (س) انجام داد تا اقدام های لازم جهت خاکسپاری زنده یاد جعفر کاشانی در قطعه نام آوران انجام گردد.

هم چنین باشگاه پرسپولیس بیان کرد: مراسم یادبود زنده یاد جعفر کاشانی، بزرگ مرد فوتبال ایران و پرسپولیس و رییس هیات مدیره باشگاه با تایید خانواده شادروان جعفر کاشانی از ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9077

به "تغییر زمان تشییع پیشکسوت پرسپولیس، کاشانی شنبه از استادیوم شیرودی بدرقه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان تشییع پیشکسوت پرسپولیس، کاشانی شنبه از استادیوم شیرودی بدرقه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید