تمرکز یووه روی جذب ستاره مورد نظر بارسلونا اسپانیا

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس به تازگی مراسم معارفه سرمربی جدیدش، مائوریسیو سری را برگزار کرد، اما به فاصله کمی بعد از آن دوباره تمرکز این تیم و سرانش روی خریدهای تابستانی است تا ترکیب تیم را تقویت نمایند.

تمرکز یووه روی جذب ستاره مورد نظر بارسلونا اسپانیا

مدیر فوتبالی تیم تورینی، فابیو پاراتیکی، تائید نموده این تیم مشتاق جذب آدرین ربیو، ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن که پیش تر مد نظر بارسلونا بود، است. او همچنین به تمایل تورینی ها برای جذب پل پوگبا از منچستریونایتد هم اشاره نموده است.

پاراتیکی در این باره گفت: این بازیکنان هر دو بازیکنان بزرگی هستند. پوگبا پیش از این هم برای ما کارهای بزرگی نموده است و ما عاشق او هستیم، او اینجا بزرگ شده است، با ما. اما حالا بازیکن منچستریونایتد است. درباره ربیو هم ما در رقابت برای جذبش هستیم. تیم های زیادی به دنبال جذب او هستند، اما ما به دنبال جذب او و البته بازیکنانی دیگر هستیم. باید دید سری کدام بازیکن را برای تیم می خواهد.

ربیو در حال حاضر در ایتالیا در حال گذراندن تعطیلات است. او در واکنش به علاقه یوونتوس به خودش گفته یووه تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. او در انتها ماه جاری به انتها قراردادش با پاری سن ژرمن خواهد رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5885

به "تمرکز یووه روی جذب ستاره مورد نظر بارسلونا اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز یووه روی جذب ستاره مورد نظر بارسلونا اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید