توضیحات صالحی درباره نظارت بر محصولات فرهنگی

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نقدها اخیر به دو محصول سینمای خانگی و تئاتر، نحوه نظارت این وزارتخانه بر محصولات فرهنگی را تشریح کرد.

توضیحات صالحی درباره نظارت بر محصولات فرهنگی

به گزارش خبرنگاران، سیدعباس صالحی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت این هفته با تبریک روز ملی سینما اظهارکرد: امام (ره) وقتی وارد ایران شدند، این سخن را داشتند که ما با سینما مخالف نیستیم، بلکه با فحشا مخالف هستیم. سینما در چهل سال گذشته با این رهنمود تحولات بسیار قابل توجهی از لحاظ کمی و کیفی پیدا کرد و من این روز را به کسانی که در این تحولات سهیم بودند، تبریک می گویم.

وی در ارتباط با حوزه نظارت بر محصولات سینمایی گفت: قالب ها و روش های مختلف نظارت در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد. در حوزه محصولات نمایش خانگی روال معمولا اینطور است که محصول مرحله به مرحله تایید می گردد. در ارتباط با موردی که اخیرا مطرح گردیده است، به سازمان سینمایی گفته ایم آنالیز دقیق را انجام دهد و سریعا گزارش را در معرض نظرات کارشناسان قرار دهد.

صالحی در پاسخ به این پرسش که چه نظارتی در تئاترها و تیزرهای منتشر گردیده توسط گروه های تئاتری صورت می گیرد نیز، گفت: دوستان ما به محصول تئاتر به عنوان یک محصول نمایشی نظارت می نمایند و تیزر را خود تهیه نماینده عرضه می نماید. در آن حوزه شورای نظارت نمایش تئاتر بازبینی های اولیه را خواهد داشت و در مراحل بعدی باید وزارت ارشاد نظارت خود را انجام دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 792

به "توضیحات صالحی درباره نظارت بر محصولات فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات صالحی درباره نظارت بر محصولات فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید