توضیحات نصیرزاده در خصوص انصراف کرمانشاه و شائبه عدم تیم داری فولاد اکسین

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس سازمان لیگ کشتی توضیحاتی را در خصوص عدم حضور تیم نفت و گاز کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد و شائبه انصراف تیم فولاد اکسین از حضور در لیگ کشتی فرنگی اعلام کرد.

توضیحات نصیرزاده در خصوص انصراف کرمانشاه و شائبه عدم تیم داری فولاد اکسین

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انصراف تیم کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: ما دوست داریم به خاطر شرایطی که داریم، تیم ها کم شوند. در واقع کرمانشاهی ها انصراف ندادند و این فدراسیون بود که از آنها خواست در خصوص شرایط شان مشخص تکلیف نمایند. به اداره کل ورزش این استان نامه زدیم و گفتیم تا فلان تاریخ زمان دارید که قراردادهای تان را ثبت کنید و اگر این کار را انجام ندهید از لیگ کنار گذاشته می شوید. ما کرمانشاه را در قرعه کشی شرکت دادیم، اما به آنها سه روز بعد از مراسم فرصت دادیم که قرارداد ببندند که این کار انجام نشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که وجود دارد هر چه تعداد تیم ها در لیگ آزاد و فرنگی کمتر گردد، به نفع ماست. یکی از موضوعات مهمی که در دریافت مجوز برگزاری لیگ از سوی ستاد مقابله با کرونا مؤثر است، کاهش تعداد تیم هاست که بتوانیم لیگ جمع و جورتر و البته باکیفیت تری را برگزار کنیم. ما می خواهیم مسابقات را با هشت تیم و شاید هم شش تیم با کیفیت بالاتر برگزار کنیم، با تیم هایی که بتوانند به موقع به تعهدات شان عمل نمایند. لیگ سال جاریِ ما جای آزمون و خطا ندارد. جای کسب تجربه، لیگ دسته اول است که به خاطر کرونا نتوانستیم برگزارش کنیم.

رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد: علیرضا دبیر هم پیگیر حضور تیم نفت و گاز کرمانشاه در لیگ برتر بود. ما خیلی دوست داشتیم که از استان پهلوان پرور کرمانشاه تیمی در لیگ داشته باشیم که تماشاگر هم به سالن بیاید. حضور تماشاگران تنور لیگ را گرم می نماید. قرار بود آنها با تیمی بومی در مسابقات شرکت نمایند تا حمایت تماشاگران شان را داشته باشند، اما اکنون تماشاگر اجازه حضور در مسابقات را ندارد. چند باشگاه نیز به دنبال به کارگیری کشتی گیران کرمانشاهی بودند و ما از این استان خواستیم که شرایطش را روشن کند.

نصیرزاده همچنین درباره شرایط تیم فولاد اکسین خوزستان نیز توضیح داد: برای قطعیت حضور این تیم در لیگ فرنگی در حال رایزنی هستیم. خوزستان قطب کشتی فرنگی است و این تیم کشتی گیران خیلی خوبی را در اختیار دارد. تیم فولاد اکسین منابع اقتصادی خوبی هم دارد. امیدوار هستیم که سهامداران و مدیران این مجموعه در نهایت از تیم حمایت نمایند.

وی در خاتمه در خصوص پیگیری فدراسیون کشتی برای دریافت مجوز برگزاری لیگ برتر گفت: علیرضا دبیر همچنان از سوی وزارت ورزش و وزارت بهداشت پیگیر موضوع است و بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. خوشبختانه این روزها با کاهش آمار کرونا روبرو شده ایم و با توجه به اینکه مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را گرفته ایم، به دریافت مجوز برگزاری لیگ هم امیدوار هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21972

به "توضیحات نصیرزاده در خصوص انصراف کرمانشاه و شائبه عدم تیم داری فولاد اکسین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات نصیرزاده در خصوص انصراف کرمانشاه و شائبه عدم تیم داری فولاد اکسین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید