تویوتا لندکروزر 2022 معرفی گردید ، تصاویر

به گزارش مجله سلو بلاگ، تویوتا لندکروزر 2022 دقایقی پیش معرفی گردید. این خودرو که در کشورمان نیز هواداران بسیاری دارد قرار است با کد اتاق 300 به بازار خاورمیانه راه پیدا کند. لندکروزر جدید در بازار آمریکا با این شمایل حضور نخواهد داشت. آمریکایی ها احتمالاً از نسل جدید لکسس LX که براساس نسل جدید لنکروزر ساخته خواهد شد بهره می برند.

تویوتا لندکروزر 2022 معرفی گردید ، تصاویر

تویوتا لندکروزر 2022 رسماً معرفی گردید

خبرنگاران - محمد فتح اللهی: لندکروزر 2022 با موتورهای هشت سیلندر خداحافظی نموده است. این شاید مهمترین خبر درباره شاسی بلند افسانه ای تویوتا باشد. لندکروزر جدید تنها با موتورهای V6 با حجم 3.5 لیتر بنزینی و 3.3 لیتری دیزلی قابل سفارش گذاری خواهد بود.

تویوتا لندکروزر 2022 با موتورهای هشت سیلندر خداحافظی نموده است.

لندکروزر ها معمولاً برای بیش از یک دهه مهمان خط فراوری تویوتا هستند. نسل قبلی که با کد اتاق 200 شناخته می شد نیز بیش از 13 سال در خطوط فراوری این کمپانی فراوری و به بازارها عرضه شد. تویوتا در سال گذشته زمانی که گفت لندکروزر در بازار آمریکا حضور نخواهد داشت بیان کرد که نسل جدید این خودرو یک شاسی بلند تمام عیار خواهد بود.

تویوتا لندکروزر 2022 یک شاسی بلند تمام عیار است.

مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر 2022 دویست کیلوگرم از نسل قبلی سبک تر است. همان طور که گفته شد، در این نسل شاهد قدرت نمایی موتورهای هشت سیلندر نیستیم. اما موتور V6 در نظر گرفته شده برای آن به اندازه کافی نیرومند است. این موتور 3.5 لیتری توربوشارژ قادر است 409 اسب بخار نیرو فراوری کند. 650 نیوتن متر گشتاور نیز حاصل کارکرد این موتور جدید است.

موتور 3.3 لیتری دیزلی هم 304 اسب بخار نیرو فراوری می نماید. حداکثر گشتاور این موتور 700 نیوتن متر اعلام شده است.

تویوتا لندکروزر 2022 از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک بهره می برد.

گیربکس تویوتا لندکروزر 2022 ده سرعته اتوماتیک است. هم دو موتور بنزینی و دیزلی از این گیربکس 10 سرعته اتوماتیک بهره مند هستند. نیروی موتور هم مانند نسل های گذشته به هر چهار چرخ منتقل می گردد.

ظاهر خودرو تغییری نموده است؟

طراحی خارجی تویوتا لندکروزر2022 با نسل قبلی تفاوت فاحشی ندارد. زمانی که عکس های جاسوسی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شد، کارشناسان مجازی! تویوتا را متهم به کپی کاری از سایر محصولات برتر دنیای خودروسازی کردند. اما حقیقت این است که ما واقعاً با یک نسل جدید از لندکروزر رو به رو هستیم. جلوپنجره های عظیم این روزها ترند طراحی در تمامی برندهای خودرویی هستند.

نمای داخل کابین تویوتا لندکروزر 2022

چراغ های LED جدید، درب موتور، چراغ های عقب، درب محفظه بار عقب و… کاملاً از نو طراحی شده اند. رد پای این طراحی جدید در داخل کابین نیز به چشم می خورد. مانیتور جدید با اندازه ای به مراتب عظیم تر از نسل قبل، غربیلک فرمان جدید، نمایشگرها و همه و همه کاملاً جدید هستند. این خودرو دارای سه ردیف جایگاه خواهد بود و جایگاه های ردیف سوم در کف جا گذاری شده اند. پیش تر در نسل قبلی جایگاه های ردیف سوم به سمت پنجره های کناری تا می شدند.

جایگاه های ردیف سوم تویوتا لندکروزر 2022 در کف جای گرفته اند.

تویوتا هنوز درباره آپشن های رفاهی و تجهیزات ایمنی این خودرو صحبت ننموده است. قطعاً طی روزهای آینده لیست کامل آپشن های این خودرو نیز منتشر خواهد شد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: بیت ران
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33307

به "تویوتا لندکروزر 2022 معرفی گردید ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا لندکروزر 2022 معرفی گردید ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید