جان بوئنر: 2020 به ترامپ رای دادم، اما او جز دردسر چیزی ندارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، جان بوئنر، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا افشا کرد که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به دونالد ترامپ رای داده بود؛ کاندیداتوری که بوئنر بعدا از وی به خاطر تحریک یک قیام خونین شدیدا انتقاد کرد.

جان بوئنر: 2020 به ترامپ رای دادم، اما او جز دردسر چیزی ندارد

به نقل از پایگاه د ویک، جان بوئنر که اخیرا کتاب جدید خاطراتش تحت عنوان در مجلس نمایندگان را به چاپ رسانده، در مصاحبه ای با مجله تایم که سه شنبه منتشر شد، گفت: من در انتخابات ریاست جمهوری 2020 از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت کردم و به او رای دادم. من فکر می کردم که سیاست های او روی هم رفته بازتاب سیاست هایی است که من باورشان داشتم. فکر می کردم که گزینه های دیوان عالی درجه یک هستند. در نهایت، اینکه چه کسی نامزد دیوان عالی می شد، واقعا مهمترین کاری است که یک رئیس جمهور انجام می دهد.

این افشاگری پس از آن صورت گرفت که بوئنر در کتابش دیگر از ترامپ به خاطر اقداماتش پس از انتخابات 2020 حمایت نکرد، از ترامپ به خاطر ادعاهای مزخرف تقلب در انتخابات انتقاد کرد و گفت: ترامپ آن قیام خونین را تنها به خاطر خودخواهی اش تحریک کرد.

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا همچنین زمانی را یادآور شد که دونالد ترامپ پیش از رئیس جمهور شدن در جریان یک بازی گلف یکی از کارمندان بوئنر را به شدت مورد سرزنش قرار داد.

بوئنر در کتاب جدیدش نوشته است: این رویداد خشم واقعی ترامپ را آشکار کرد و ما آن موقع هیچ نظری نداشتیم که این خشم و عصبانیت با کشورمان چه کار خواهد نمود.

وی همچنین در این مصاحبه با مجله تایم گفت: من ترامپ را محصول آشوبی که طی 10 یا 12 سال گذشته در فرایند سیاسی مان شاهد بوده ایم، می دانم.

اما زمانی که از بوئنر سوال شد که آیا آرزو داشت به عقب باز می گشت و کار بیشتری برای جلوگیری از کوشش های ترامپ برای ابطال انتخابات 2020 انجام می داد، وی پاسخ داد لزومی برای این کار احساس نمی کرد.

بوئنر اضافه نمود: من بازنشسته شده ام. من کوشش می کنم از جنجال های هر روزه در سیاست دوری کنم. واقعا لازم ندیدم که وارد این موضوع شوم.

جان بوئنر همچنین در مصاحبه با ای بی سی نیوز، ترامپ را فرد بیکاری توصیف کرد که کاری جز ایجاد دردسر ندارد. او همچنین گفت که ترامپ با دروغ گفتن به وفادارانش از آنها سوءاستفاده کرد.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30876

به "جان بوئنر: 2020 به ترامپ رای دادم، اما او جز دردسر چیزی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان بوئنر: 2020 به ترامپ رای دادم، اما او جز دردسر چیزی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید