جزئیات انتقال پول به حساب سرمربی استقلال، یک مانع دیگر باقی مانده

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده با بیان اینکه مطالبات استراماچونی به حساب وی واریز شده، گفت: با یاری آقای جواد معبودی فر سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری آقای حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، روز پنجشنبه پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا نهاده شد و در ادامه به حساب آقای استراماچونی واریز خواهد شد.

جزئیات انتقال پول به حساب سرمربی استقلال، یک مانع دیگر باقی مانده

وی ادامه داد: آقای استراماچونی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در محل سفارت ایران در ایتالیا حضور یافتند و مذاکراتی برای بازگشت ایشان صورت گرفته است. لازم می دانم از این دو عزیز یعنی آقایان معبودی فر و بیات بابت همکاری صمیمانه شان، جناب آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که پیگیر امور بودند و آقای عراقچی که در این راه به ما یاری کردند، تشکر ویژه کنم. به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق آقای استراماچونی حل شده است.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه نمود: اما درباره موضوع دیگر مورد درخواست آقای استراماچونی که بحث تقلیل مدت قرارداد به یک سال بود هم باید بگویم که درحال رایزنی با وکلای ایشان در قطر هستیم و اگر لازم باشد راهی قطر می شوم تا با حل این موضوع، مقدمات سفر آقای استراماچونی به ایران فراهم گردد.

وی در سرانجام با رد شبهات پیرامون مجوز حرفه ای گری استقلال از آسیا اضافه نمود: شایعاتی که در مورد مجوز حرفه ای استقلال مطرح شده صحت ندارد و مدیر بین الملل باشگاه استقلال به همراه رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال که برای قرعه کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفته بودند، در مقر AFC هم حضور یافتند و توضیحات کاملی را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و تعیین شد مسئله ای جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی پوشان را در این فصل تهدید نمی کند و از این جهت هم خیال طرفداران راحت باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11318

به "جزئیات انتقال پول به حساب سرمربی استقلال، یک مانع دیگر باقی مانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انتقال پول به حساب سرمربی استقلال، یک مانع دیگر باقی مانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید