جزئیات ثبت نام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس دانشگاه فرهنگیان جزئیات بیستمین فراخوان جذب هیئت علمی بهمن 97 دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بیان کرد.

جزئیات ثبت نام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فراخوان جذب هیئت علمی بهمن 97 دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس اعلام وزارت علوم و برای جذب هیئت علمی مورد احتیاج، متقاضیان واجد شرایط می توانند حداکثر تا سرانجام روز سه شنبه 30 بهمن به سامانه جذب هیئت علمی وزارت علوم مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: پس از انجام ثبت نام، فرآیند رسیدگی به پرونده های جذب از چهار اسفند شروع و تا 31 تیر 98 نتایج از سوی مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می گردد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: مدت زمان لازم برای آنالیز و غربالگری اولیه و ارسال پرونده به کارگروه علمی 10 روز است و در ادامه نیز آنالیز توانمندی های علمی 25 روز و آنالیز صلاحیت ها در دانشگاه ها 31 روز به طول خواهد انجامید.

خنیفر گفت: ما در این فراخوان درخواست جذب بیش از 100 ردیف برای جذب اعضای هیئت علمی داشته ایم و متقاضیان باید در بازه زمانی معین شده از سوی وزارت علوم، در فراخوان ثبت نام نمایند.

طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درگاه پرداخت آنلاین از روز چهارشنبه 17بهمن باز می گردد، و متقاضیان از روز سه شنبه 16بهمن فقط می توانند ثبت نام اولیه و اطلاعات خود را تکمیل و اعلام احتیاجهای دانشگاه ها را مشاهده نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2668

به "جزئیات ثبت نام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید