جشنواره تئاتر هرمزگان آبان ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان نیمه دوم آبان برگزار می گردد.

جشنواره تئاتر هرمزگان آبان ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از هرمزگان ،سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان نیمه دوم آبان از 17 تا 20 آبان ماه در بندرعباس برگزار می گردد و اکنون آثار ارسالی به جشنواره در مرحله داوری هستند.

حسین کریمی، دبیر اجرائی سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان با بیان اینکه فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضازارعی اعضای هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را تشکیل می دهند، گفتد: مجید سرنی زاده، متولد بندرعباس و عضو گروه تئاتر کارگاه با سابقه فعالیت اجرایی در زمینه بازیگری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی که در سال های اخیر پژوهش هایی را در زمینه هنر های نمایشی در سطح ملی و بین المللی ارائه نموده است.

کریمی بعلاوه در مورد سابقه کاری فریده گرمساری، گفت: وی متولد 1352 دانش آموخته موسسه سمندریان، فارغ التحصیل رشته (بازیگری و تئاتر کاربردی) اولین حضور در صحنه تئاتر در سن 9 سالگی (چهارم ابتدایی) با نمایش های مدرسه ای و شرکت در جشن و جشنواره های دانش آموزی به صورت متداول. شروع فعالیت هنری و بازیگری به صورت جدی از سال 1366-1367 با گروه اندیشه به سرپرستی شادروان احمد حبیب زاده شروع کرد.

او درباره علیرضا زارعی و سابقه کاری اش، هم اضافه کرد: زارعی فارغ التحصیل سینما (فیلمسازی) در مقطع کارشناسی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، تهیه کننده، کارگردان و نویسنده (صداوسیمای مرکز خلیج فارس)، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان هرمزگان است.

ا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 37127

به "جشنواره تئاتر هرمزگان آبان ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر هرمزگان آبان ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید