جمهوری خواستار به جلسه محرمانه تحقیقات استیضاح ترامپ یورش بردند

به گزارش مجله سلو بلاگ، دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در حال پیشبرد استیضاح علیه رئیس جمهوری کشورشان هستند و اطلاعات و شهادت هایی را در خصوص سوء استفاده ادعایی دونالد ترامپ از قدرت در قبال اوکراین جمع آوری می نمایند.

جمهوری خواستار به جلسه محرمانه تحقیقات استیضاح ترامپ یورش بردند

به نقل از پایگاه خبری هیل، قانونگذاران جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه در مخالفت با سوال و جواب از یک مقام وزارت دفاع در رابطه با تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ، راهشان را به جلسه پشت درهای بسته باز کردند و به طور موقت جلسه را برهم زدند.

قانونگذاران جمهوری خواه از جمله چهره های سرشناسی مانند استیو اسکالیس، از کمیته اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا در خارج از اتاق محل برگزاری این جلسه حضور یافتند و به خبرنگاران اطلاع دادند که کوشش خواهند کرد برای استیضاح ترامپ وارد جلسه غیر علنی شوند.

اسکالیس به خبرنگاران گفت: این واقعیت دارد که آدام شف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان) حتی اجازه ورود به مطبوعات را نمی دهد و شما حتی نمی توانید وارد آنجا شوید و ببینید چه اتفاقی در آن اتاق می افتد. اعضای رأی دهنده کنگره از دسترسی به این امکان برخوردار نیستند که ببینند چه اتفاقی در پشت این درهای بسته می افتد، جایی که آن ها می خواهند رئیس جمهوری ایالات متحده را با یک مجموعه قوانین یک طرفه که نامش را شاهدان می گذارند، استیضاح نمایند.

لورا کوپر، معاون وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا در حوزه روسیه، اوکراین و اوراسیا، همان مقامی بود که در جلسه روز چهارشنبه دموکرات ها درباره استیضاح ترامپ مورد بازپرسی نهاده شد.

براساس گزارش هیل، قانونگذاران مدعی شدند که آدام شف به همراه کوپر اتاق جلسه را ترک کرد و در اعتراض به حرکت جمهوری خواستار ادامه گفت وگوها را تا مدت نامعلوم به تعویق انداخت. یکی از قانونگذاران دموکرات هم تعویق این جلسه را تایید کرد و گفت دموکرات ها در حال رایزنی هستند.،ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9977

به "جمهوری خواستار به جلسه محرمانه تحقیقات استیضاح ترامپ یورش بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری خواستار به جلسه محرمانه تحقیقات استیضاح ترامپ یورش بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید