حامیان دولت ونزوئلا در کاراکاس تظاهرات کردند

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران-خبرنگاران- حامیان دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهوری قانونی ونزوئلا در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

حامیان دولت ونزوئلا در کاراکاس تظاهرات کردند

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حامیان دولت ونزوئلا روز گذشته (شنبه) در کاراکاس تظاهرات ضد امپریالیستی برگزار کردند و علیه اقدامات مخالفان برای براندازی دولت قانونی این کشور شعار دادند.

در همین حال حامیان خوان گوایدو رهبر مخالفان در ونزوئلا نیز در خیابان های کاراکاس تظاهرات کردند. گوایدو که در این تظاهرات حضور داشت با حامیانش دیدار کرد و با آنها به گفت وگو پرداخت.

تظاهرات حامیان و مخالفان دولت ونزوئلا در حالی در کاراکاس برگزار شد که گزارش ها از قطعی دوباره برق در این کشور منطقه آمریکای لاتین حکایت دارد.

مقامات دولتی اعلام کرده اند که تاسیسات برقی این کشور بار دیگر هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

نیروهای ضد شورش دولتی نیز در برخی از مناطق کاراکاس حضور یافتند و تظاهرات مخالفان را متفرق کردند.

شبکه تله سور نیز گزارش داد که خورخه رودریگز وزیر امور ارتباطات ونزوئلا شب گذشته گفت که این کشور با موج جدید حملات سایبری علیه تاسیسات برقی روبرو شده است.

وی افزود: در اقدامی برای از بین بردن آرامش مردم، حملات جدید علیه تاسیسات برقی ونزوئلا اجرا شده که تداوم کارشکنی های دشمنان است. تلاش ما احیای برق رسانی در سریع ترین زمان ممکن است.

به گزارش خبرنگاران، ونزوئلا از روز 28 ژانویه (8 بهمن ماه) که خوان گوایدو رئیس مجلس ملی این کشور در خیابان های کاراکاس خود را رئیس جمهور قانونی خواند، دچار بحران داخلی و بین المللی شده است.

آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رئیس دولت موقت در این کشور به رسمیت شناخت و خواستار کناره گیری مادورو از قدرت و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

برخی کشورهای اروپایی و متحدان آمریکا در آمریکای جنوبی و شرق آسیا همگام با واشنگتن خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در ونزوئلا شدند.

مادورو آمریکا را به راه انداختن جنگ تجاری علیه این کشور و تلاش برای ایجاد کودتا و براندازی نظام موجود در کاراکاس متهم می کند.

اروپام**9234** 1546

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3769

به "حامیان دولت ونزوئلا در کاراکاس تظاهرات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان دولت ونزوئلا در کاراکاس تظاهرات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید