حرکت کاروان پیاده آفتاب از غرب به سمت خورشید مشرق

به گزارش مجله سلو بلاگ، کاروان پیاده آفتاب با شعار امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدتمسیر 2300کیلومتری غرب کشور تا مشهد را طی می نمایند.

حرکت کاروان پیاده آفتاب از غرب به سمت خورشید مشرق

به گزارش خبرنگار از ،حسن عزیزی سرپرست معاون فرهنگی اداره کل ورزش خراسان رضوی گفت: کاروان آفتاب متشکل از 20 ورزشکار جوان دوومیدانی کار با شعار امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدت راستا 2300 کیلومتری 6 استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را از 7 تیر از یادمان شهدای شلمچه در کربلا های جنوب ایران شروع خواهد نمود.

وی اضافه نمود: در جشن ده سالگی این برنامه، شاهد تغییرات ساختاری و محتوایی با هدف دست یابی حداکثری به اهداف این رویداد هستیم، تمرکز زدایی و واگذاری همه امور در استان های راستا، هم افزایی و هماهنگی با متولیان برگزاری جشن های زیر سایه خورشید، تعامل با کانون های خادم یاران ورزش آستان قدس رضوی از جمله این اقدامات بوده است.

حسن عزیزی گفت: ساعت 18 روز چهارشنبه 5 تیر آیین بدرقه کاروان آفتاب و تحویل پرچم آستان قدس رضوی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و با سخنرانی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می گردد و پس از آن کاروان با حضور در حرم مطهر و شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء، روز بعد مشهد مقدس را به مقصد آبادان ترک خواهد نمود.

/م.ی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5940

به "حرکت کاروان پیاده آفتاب از غرب به سمت خورشید مشرق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت کاروان پیاده آفتاب از غرب به سمت خورشید مشرق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید