حمله طرفداران مالمو به مجسمه ابراهیموویچ با اره!

به گزارش مجله سلو بلاگ، گروهی از طرفداران تیم فوتبال مالموی سوئد بار دیگر به مجسمه ستاره سابق این مهاجم 38 ساله در محوطه بیرون استادیوم خانگی تیم شان صدمه زدند.

حمله طرفداران مالمو به مجسمه ابراهیموویچ با اره!

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد که هواداران خشمگین تیم فوتبال مالموی سوئد خیال انتقام گیری از زلاتان ابراهیموویچ را ندارند.

ابراهیموویچ که دوران بازیگری اش را با تیم مالمو شروع کرد، سالیان سال نزد هواداران این تیم محبوبیت داشت تا اینکه چند ماه پیش او تصمیم گرفت بخشی از سهام تیم رقیب همشهری یعنی هاماربری را بخرد و به این ترتیب از صندلی یک اسطوره به یک دشمن برای هواداران و حتی مدیران تیم مالمو تبدیل شد. با این حال معین نیست که چرا مجسمه او در محوطه بیرون استادیوم خانگی مالمو جابجا نمی گردد، مجسمه ای که پیش از این چند بار هدف خرابکاران واقع شده و به آن صدماتی وارد آمده بود.

چندی پیش این مجسمه به آتش کشیده شد و در ابتدای ماه دسامبر هم روی پاهای آن نشانه های اره دیده می شد. ظاهراً هواداران مالمو پس از بی توجهی مسئولان باشگاه خودشان برای از جا کندن این مجسمه دست به کار شدند اما پیروز به انجام این کار نشده بودند.

با وجود آنکه پلیس برای محافظت از این مجسمه اقدام به نصب حفاظ در اطراف آن کرد، حمله هواداران مالمو به این تندیس ستاره سابق لس آنجل گلکسی ادامه دارد و در آخرین حمله شان بینی او را با اره برده اند.

مجسمه زلاتان ابراهیموویچ قبل از تخریب

مجسمه زلاتان ابراهیموویچ پس از تخریب

آثار کوشش هواداران مالمو برای بریدن مجسمه ایبرا

بعد از پیوستن ابراهیموویچ به جمع سهامداران تیم هاماربی، کاوه حسین پور نایب رئیس باشگاه مالمو مجسمه کاپیتان سابق تیم ملی سوئد را کاملاً بی ارزش و یک تکه زباله توصیف کرد و گفت:او رسماً از پشت به ما خنجر زد و بعد هم با یک شمشیر آمد و سرمان را برید.

هواداران مالمو مدتی پیش یک عریضه اینترنتی منتشر کردند و در آن خواستار جابجا شدن مجسمه ابراهیموویچ از محوطه استادیوم تیم شان شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11603

به "حمله طرفداران مالمو به مجسمه ابراهیموویچ با اره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله طرفداران مالمو به مجسمه ابراهیموویچ با اره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید