خاموشی برق در کردستان به صفر رسید

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان گفت: خاموشی برق در استان به صفر رسید.

خاموشی برق در کردستان به صفر رسید

هیوا لهونیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از چند هفته قطع گسترده برق در کشور و به تبع آن در استان کردستان به جهت افزایش دمای هوا و خروج نیروگاه های برق - آبی از مدار فراوری، مقدار خاموشی ها در همه بخش ها درروزهای اخیر به صفر رسیده است و پیش بینی می گردد طی روزهای آینده و قبل از آغاز فصل سرما همین فرایند هم ادامه داشته باشد بنابراین درحال حاضر شرایط شبکه توزیع برق پایدار و هیچگونه خطوط بحرانی دراستان نداریم.

وی اضافه نمود: درچارچوب برنامه های تنظیم شده درحوزه های فراوری، انتقال، توزیع و دیسپاچینگ ملی در این ایام و با همکاری خوب مشترکان کردستانی، مدیریت بار در استان، متناسب با مقدار انرژی تخصیصی، صورت گرفت و کوشش شد کمترین مقدار خاموشی اعمال گردد.

وی در ادامه، فرایند پایداری شبکه برق برای همه مشترکان را در روزهای آینده در گرو رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی دانست و گفت: فرایندکاهش دمای هوا و به حداقل رسیدن استفاده از وسایل سرمایشی، قطع برق مشترکان را در این استان در روزهای اخیر، به صفر رسانیده است.

لهونیان، در ادامه وقوع خاموشی های ناشی از بروز حوادث را غیرقابل پیش بینی دانست و در عین حال تاکیدکرد: این شرکت با بهره گیری از توان داخلی و فنون نو، نهایت کوشش خود را برای صفر یا به حداقل رساندن خاموشی های ناشی از تعمیرات شبکه به وسیله فعالیت اکیپ های خط گرم ، بعمل خواهد آورد. دراین روش عوامل اجرایی برای تعمیرات شبکه، بدون اعمال خاموشی، برروی شبکه برقدار فعالیت می نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: با توجه به اینکه در ماه های آینده با فصل سرما و متعاقبا با کاهش دمای هوا و احتمال افزایش مصرف گاز به وسیله مشترکین بخش های خانگی و تجاری روبرو هستیم، عدم تامین گاز مورد احتیاج نیروگاه های گازی در فصل سرما محتمل خواهد بود و به تبع آن احتمالا شاهد اعمال خاموشی ناشی از مدیریت اضطراری بار به وسیله مرکز ملی دیسپاچینگ باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یادآور شد: از همه هموطنان کردستانی خواستند ، کماکان در مدیریت مصارف حاملهای انرژی مخصوصا برق و گازدر فصل سرما به منظورتامین برق مطمئن و پایدار همکاری داشته تا شاهد خاموشی های ناخواسته نباشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36122

به "خاموشی برق در کردستان به صفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی برق در کردستان به صفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید