خبرنگاران تعداد بیماران کرونایی در قوچان به 33 نفر رسید

به گزارش مجله سلو بلاگ، مشهد- خبرنگاران- سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: چهار بیمار جدید با آزمایش مثبت کرونا در این شهرستان شناسایی شدند که با احتساب آنها تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به 33 نفر رسید.

خبرنگاران تعداد بیماران کرونایی در قوچان به 33 نفر رسید

داوود خوش شکن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از این تعداد پنج تن جان خود را از دست دادند که دفن آنها با تدابیر بهداشتی انجام شد.

وی ادامه داد: از 33 بیمار کرونایی این شهرستان 24 نفر تا به امروز بهبود یافته و با شرایط جسمانی خوب از بیمارستان مرخص شده اند.

وی گفت: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به کرونا و 13 نفر دیگر مبتلا به بیماری حاد تنفسی با نتیجه منفی آزمایش از نظر ابتلا به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان حضرت موسی بن جعفر (ع) این شهر بستری هستند.

خوش شکن اضافه نمود: 90 درصد افراد فوت شده در قوچان بر اثر بیماری کرونا بیش از 60 سال سن داشته و 10 درصد آنها که دارای سن کمتر از 60 سال بوده اند بیماری زمینه ای همچون بیماری قلبی داشته اند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تا به امروز 107 نفر در بخش قرنطینه بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان بستری شدند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان خراسان رضوی به یک هزار و 183 نفر رسیده و 158 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14484

به "خبرنگاران تعداد بیماران کرونایی در قوچان به 33 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بیماران کرونایی در قوچان به 33 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید