خبرنگاران سرپرست فدراسیون کشتی: قصد ماندن ندارم

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران - خبرنگاران - سرپرست فدراسیون کشتی درخصوص بعضی شائبه ها مبنی برحضور او تا بازیهای المپیک 2020 توکیو گفت: قصد ماندن ندارم و مجمع انتخاباتی فدراسیون در همان موعد مقرر یعنی اواسط تیر برگزار می گردد.

خبرنگاران سرپرست فدراسیون کشتی: قصد ماندن ندارم

بهروز نعمتی اضافه کرد: طبق توافق با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، انتخابات فدراسیون را نیمه اول تیر ماه برگزار می کنیم و فدراسیون رئیس خود را خواهد شناخت.

وی گفت: در این مدت حرف های زیادی از سوی بعضی افراد در مورد من بیان شد با این حال بنا داریم تا انتخابات را هر چه سریع تر برگزار کنیم.

نعمتی با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های ملی کشتی و فرنگی در همه رده های سنی توضیح داد: این روزها خانه کشتی روزهای شلوغی را دارد و تیم های ملی خود را آماده حضور درمسابقات پیش رو می نمایند.

وی در مورد بحث سیستم رنکینگ گفت: رقابت های بین المللی یاشاردوغو که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است در بحث کشتی آزاد در پیش رو داریم و براساس نظر کادر فنی در بعضی وزن ها که در بحث رنکینگ احتیاج به امتیاز لازم داریم، نمایندگان کشورمان اعزام می شوند.

سرپرست فدراسیون کشتی اظهار داشت: در کشتی فرنگی نیز قرار بود در 2 وزن در تورنمنتی که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است حضور یابند که براساس نظر محمد بنا باتوجه به اینکه آن 2 وزن المپیکی نیست، در این مسابقات حضور شرکت نمی کنیم.

وی همچنین در مورد بدهی های فدراسیون کشتی گفت: بعضی بدهی ها حتی برای زمان مرحوم حجت اله خطیب رئیس اسبق فدراسیون کشتی است. برای اینکه برای کشتی در این شرایط حساس حاشیه درست نشود رقم بدهی را اعلام نمی کنم.

نعمتی که با یک برنامه تلویزیونی گفت و گو می کرد در مورد بدهی 270 هزار فرانکی به اتحادیه جهانی یادآور شد: بخشی از این مبلغ اختلاف حساب است و اکنون موضوع مهم نحوه پرداخت آن است که در دیدار چند روز گذشته با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی، مقرر شد در اسرع وقت و در اقساط آنرا پرداخت کنیم.

وی مبلغ اختلاف احساب با اتحادیه جهانی را 180 هزار فرانک اظهار داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5772

به "خبرنگاران سرپرست فدراسیون کشتی: قصد ماندن ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست فدراسیون کشتی: قصد ماندن ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید