خبرنگاران گتوسو: با کلاه خود و زره به نیوکمپ می رویم

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- گنارو گتوسو سرمربی ناپولی پس از کسب تساوی یک بر یک برابر بارسلونا در سن پائولو، با حالتی تدافعی گفت که برای دفاع از خودشان در بازی برگشت، با کلاه خود و زره در نیوکمپ حاضر خواهند شد.

خبرنگاران گتوسو: با کلاه خود و زره به نیوکمپ می رویم

نتیجه دیدار شب گذشته وظیفه سنگینی را برای دیدار برگشت در نیوکمپ روی دوش تیم ایتالیایی گذاشت اما سرمربی ناپولی که به خشونت در دوران فوتبالی مشهور بود، از پذیرفتن این موضوع که تیمش در کورس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قرار ندارد، امتناع کرد.

گتوسو در پاسخ به این پرسش که آیا ناپولی هنوز برای صعود به یک چهارم امید دارد یا خیر، گفت: دوست داشتم به سبک خودم جواب این پرسش را بدهم اما نمی توانم. بدیهی است که هنوز کار تمام نشده است. می دانیم سختی هایی را پیش رو داریم اما کلاه خود و زره می خریم و به نیوکمپ می رویم.

گنارو در دسامبر سال گذشته هدایت ناپولی را عهده دار شد؛ بعد از آ.ث میلان، این دومین سابقه سرمربیگری او محسوب شده و تا اینجای کار نیز توانسته تیم تحت هدایتش را پس از یک شروع از هم گسیخته احیا کند.

وی ادامه داد: این بازی دست کم به ما این آگاهی را داد که اگر در قالب یک تیم بازی کنیم، می توانیم نمایش های فوق العاده ای داشته باشیم.

گتوسو که به وضوح بابت اراده تیمش برای شگفتی سازی شاد بود، تاکید کرد: تساوی حسرت بار است اما حقیقت این است که بین یک بر صفر و یک بر یک تفاوت زیادی وجود ندارد. می دانیم که هر اتفاقی رخ داد باید بهترین عملکردمان را در نیوکمپ به نمایش بگذاریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13161

به "خبرنگاران گتوسو: با کلاه خود و زره به نیوکمپ می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گتوسو: با کلاه خود و زره به نیوکمپ می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید