خروش مردم برای تماشا محمدرضا گلزار در فروشگاه موبایل !

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: ویدئوی تجمع و خروش مردم و هواداران دهه هشتادی برای تماشا محمدرضا گلزار در افتتاحیه یک فروشگاه موبایل جنجالی شد.

خروش مردم برای تماشا محمدرضا گلزار در فروشگاه موبایل !

محمدرضا گلزار از چهره های بسیار مطرح در کشورمان است. استایل و چهره محمدرضا گلزار در جذب او برای تبلیغات بی تاثیر نبوده است. محمدرضا گلزار هواداران بسیاری دارد. بعضی از فروشگاه های معتبر از محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه خود دعوت می نمایند. در ادامه هیجان مردم را برای تماشا محمدرضا گلزار در فروشگاه موبایل سامسونگ ببینید.

چندی پیش فروشگاه موبایل سامسونگ ایران مراسم افتتاحیه ای داشت که متاسفانه مردم همواره در صحنه برای تماشا محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده مشهور بدون توجه به شرایط کرونا تجمع بزرگی انجام دادند.

محمدرضا گلزار از چند روز قبل مردم را برای آمدن به این افتتاحیه دعوت نموده بود که متاسفانه هیچ نهادی در مقابله با چنین تبلیغاتی که مردم را در این شرایط دور هم جمع می نماید ورود نمی نماید.

تناقض های محمدرضا گلزار

آقای گلزار می دانستند که مردم چه تجمعی انجام خواهند داد نباید در استوری ها و پست هایش مردم را تحریک به حضور و تجمع می کردند. متاسفانه سوپر استار بودن به کلمه نیست یک سبک زندگی ست که نباید برای کسب عایدی و برندینگ مردم را فدا کنید. این نمایش هم در ادامه نمایش بیهوش شدن مردم از تماشا شماست ! طی روزهای گذشته ویدیویی از هواداران دهه هشتادی محمدرضا گلزار منتشر شده که جنجال های زیادی به پا نموده چرا که آنها با گریه می گویند اگر محمدرضا گلزار نباشد ما هم نمی خواهیم زنده باشیم !

پسر نوجوانی که شاید سنی بیش از 16 یا 17 سال ندارد در پاسخ به این سوال که تصور دنیای بدون سلبریتی مورد علاقه اش چگونه است؟، می گوید دنیا ناقصی است که یک رکن اصلی ندارد چراکه میلیونها هوادار او بدون الگو می شوند و زندگی بی هدفی خواهند داشت و اینگونه دنیای که در ایام نوجوانی خلاصه می گردد به بودن یا نبودن یک سلبریتی یا هنرپیشه، پاسخ نوجوان دیگر را معین می نماید که ترجیح می دهم خودم نباشم اما سلبریتی ام باشد.

منبع : برخط نیوز

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: رکنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36892

به "خروش مردم برای تماشا محمدرضا گلزار در فروشگاه موبایل !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروش مردم برای تماشا محمدرضا گلزار در فروشگاه موبایل !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید