خرید خانه در شهرهای اطراف تهران چقدر هزینه دارد؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با توجه به آگهی های ثبت شده در نیازمندی های دیوار، میانه قیمت خرید آپارتمان در شهرهای اطراف تهران از میانه 6 میلیون تومان در شهر نو پرند تا میانه قیمت 12 میلیون تومان در شهر قدس ثبت شده است.

خرید خانه در شهرهای اطراف تهران چقدر هزینه دارد؟

میانه قیمت خرید آپارتمان در شهر پاکدشت و رباط کریم در کانال 7 میلیون تومان، قرچک 8 میلیون تومان، بومهن 9.9 میلیون تومان، ورامین 10.9 میلیون تومان ثبت شده است.

شهرهای شهریار، رودهن و پردیس در کانال 11 میلیون تومان آگهی می گردد. بعلاوه در بین شهرهای جدول زیر شهر قدس با میانه قیمت 12.1 میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان مسکونی نرخ بالاتری را دارد.

در جدول زیر میانه قیمت خرید مسکن در شهرهای اطراف تهران را مشاهده می کنید.(قیمت ها میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی های دیوار است.)

خانه در کدام منطقه ها شرق تهران مقرون به صرفه تر است؟

میانه قیمت خرید مسکن در افسریه که یکی از منطقه ها مقرون به صرفه شرق تهران است، 21 میلیون تومان ثبت شده است. هر متر مریع خانه در منطقه ها آهنگ و سبلان به طور میانه با قیمت حدود 23 میلیون تومان معامله می گردد.

هر متر آپارتمان در منطقه پیروزی 25.9 میلیون تومان و در منطقه تهرانپارس شرقی 26.4 میلیون تومان ثبت شده است. میانه قیمت خرید مسکن در بین منطقه ها شرق تهران تنها در منطقه ها نام برده شده در کانال 20 میلیون تومان ثبت شده و در دیگر منطقه ها شرقی تهران هر متر مسکن بالاتر از 30 میلیون تومان معامله می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36184

به "خرید خانه در شهرهای اطراف تهران چقدر هزینه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه در شهرهای اطراف تهران چقدر هزینه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید